Grābstīties...

Par grābstīšanos es saucu tādu savu  dvēseles stāvokli, kad īsti nekam nevar pieķerties. Pieķerties- darīšanas nozīmē. Pieķerties kādam darbiņam un izdarīt to līdz galam... to es šobrīd nevaru. Jo man ir iestājies grābstīšanās periods :). Es iesāku vienu un paņemu otru, bet nevienā procesā līdz galam netieku... Cerams, ka ne man vienīgajai tā gadās. Procesu veicina arī manā biroja darbā tuvojošais vispārējais audits, par kuru domā pilnīgi katrs kolektīva loceklis. 

Bet kaut kas jau virzās uz priekšu, tikai ļoti lēni. Vai atceraties manu palīgā saucienu gultas pārklāja adīšanā? Tik tālu nu es esmu tikusi- 



Šajā darbā nu palikusi tikai tāda piegludināšana, galu noslēpšana utt. Paldies anonīmajam komentētājam, kas atsūtīja saiti ar milzums daudz maliņu rakstiem! 

Šodien, kā par brīnumu,  izdevās  uztamborēt šādu grozu-


Iespējams, ka taps vairāki... 

Lai jums jauks vakars, mīļie! 

Gaidot darbīgāku noskaņojumu... 



Komentāri

Irēna teica…
Nu re, Iedvesmas kundze jau atkal ir klāt! :):)jauks groziņš!
priekapuika teica…
Vai groziņš ir t-kreklu groziņš? Mani arī iedvesmoja. :)
Aija Elliņa teica…
Jā, tieši tā- t-kreklu groziņš. Paklājiņi jau (ātri) apnika :)
wizble teica…
man ar tas grozs iedvesmoja, patīk, taisni domāju, ka vajadzētu mazam cilvēkam mantu grozu uzmeistarot, tikai īsti nezinu kā to dara, ar paklājiem bija vienkārši ;)
Aija Elliņa teica…
Wizble: Paklājiņš + maliņas = groziņš. Ļoti vienkārši! :)
Anonīms teica…
Stilīgs groziņš!Es arī gribu tādu izmēģināt,tik man arī šobrīd ''grāpstīšanās '' periods,tāpēc baidos pat iesākt...
wizble teica…
paldies Aija, mēģināšu :)
RitaGri teica…
Vakar redzēju kādas astrologu lapas ierakstu: Kā jums klājas lielā Čika laikā?(citēts aptuveni)
Varbūt tas pie vainas? Bet tāpat top darbiņi, varbūt vajag tādu pauzīti pirms jauniem varoņ..rokdarbiem?!
Aija Elliņa teica…
Rita, Tev taisnība! :)
Sigita teica…
"Grābstīšanās" ir sastapta - ne pārāk bieži, bet ir:) Par iedvesmas trūkumu šobrīd sūdzēties nevaru, bet rokdarbu jomā nedaru tikpat kā neko:( - vienkārši sirdsapziņa cīnās ar iedvesmu:)
Alise teica…
savā grābstīšanas periodā parasti ieslīkstu grāmatās, žurnālos, mūzikas klausīšanā, un...tīru māju :-)
Aija Elliņa teica…
Alise, ļoti labs veids kā pārlaist šo noskaņojumu :)
Anonīms teica…
Aijuk, cik skaists groziņš - somiņa, kādi visādi varianti te iespējami, malacis
Anonīms teica…
Pārvalciņš vispār iznācis dievīgs, man prieks, tas ir normāli - grābstīsanās periods