Rosoties darbistabā

... labi jau skan, bet jāpalabo- rosoties rokdarbu stūrītī, gana daudz sastrādāts. Te visi mani darbi, kas šobrīd nopērkami labdarības veikalos ''Otrā elpa''- kafijas maisu somas


no lencīškleitām tapušie priekšauti-


t-kreklu strēmelīšu paklājiņi (ak cik tie tkreklurijīgi!)-


filcēto džemperu zābakčības-


un sirsniņdienu gaidot- mazās sirsnīgās brošiņas sirsnīgajiem cilvēkiem!


Laipni gaidīti Marijas ielā 13-1 un Stabu ielā 35!



Komentāri

Madara teica…
Nu raženi, raženi pastrādāts :))
L.K. teica…
Uh, kas par skaistu darbiņu birumu! Mani īpaši uzrunāja kafijas maisu somiņas :)
Aija Elliņa teica…
:)

L.K. man pašai ļoti patīk ar šo materiālu (kafijas maisiem) darboties :)
Ilze teica…
Ļoti čakli pastrādāts!
Sigita teica…
Paklājiņi tik pavasarīgi!!!
Elīza teica…
Ai cik skaisti tie paklājiņi! Mana mamma līdzīgus tamborēja senāk (padomju laikos), tad man tās šķita tādas vecas lupatas:)))
RitaGri teica…
Vai kafijmaisu somām ir arī pievienotā vērtība - smarža? Kafiju jau pasen nedzeru, bet smarža ļoti patīk. Un tad tik bieži vajadzētu somā ko ielikt un izņemt...
Aija Elliņa teica…
RitaGri, somu pievienotā vērtība ir smarža, bet ne kafijas. Maisos ir transportētas zaļas kafijas pupiņas un tās jau nesmaržo tā kā grauzdēta kafija :). Somas smaržo pēc kaut kā dabiska, līdzīgi kā zāle vai siens, nevaru aprakstīt, jo maisaudums ir 100 % džutas audums- tā arī smaržo, it sevišķi, ja gludina :).
SiStro teica…
Vareni pastrādāts!
Anonīms teica…
oi, malacis, ko visu skaistu tik neesi sadarījis savā rokdarbu stūrīti, jāsaka gan , ka dažam labam diez vai ir lielāka darbistaba par tavu stūrīti, MALACIS, lai pavada veiksme.