Auduma ziedi un atmiņas

Bērnībā, kad sāku iet skolā, daudz laika pavadīju viena. Brāļu un māsu man nav, vecāki gāja darbā, sevišķi daudz draugu man pirmajās klasēs arī nebija. Mēs pārvācāmies dzīvot uz lielu un aukstu dzīvokli Kr.Valdemāra ielā un vecāki manā istabā nolika sekciju. Sekcijas 3 atvilknēs bija viņu mantas, kas laikam nesatilpa viņu pašu istabā. Man tas īpaši nepatika, bet tajās atvilknēs bija arī šis tas interesants.

Bija arī šis tas dīvains, piem., kastītes ar uzrakstu Bļesna ļetņaja (krievu valodā). Tikai nesen sapratu, kas tas bija kaut kas ar makšķerēšanu saistīts. Bija arī auduma ziedi no mammas tērpiem un auskari- klipši. Šīs divas lietas bija mani mīļakie rotāšanās objekti, ja, protams, neskaita augstpapēžu kurpes, kuras es pa laikam pavalkāju pa māju. Jā, jā, manai māmiņai ir knapi 35 izmēra kājiņa, tā, ka šīs kurpes man jau derēja visai ātri.

Visas šīs atmiņas manī atgriezās, kad tētis (!!!) man dzimšanās dienā uzdāvināja grāmatu Dekoratīvi auduma ziedi.

Biju pārsteigta un sajūsmināta par šādu dāvanas izvēli! Man ļoti patīk auduma ziedi. Vakar vakarā nolēmu pamēģināt- lūk, kas man sanāca.





Protams, ka ziedus veidoju no mājās esošajiem audumu pārpalikumiem.

Un ziniet, ko es jums teikšu? Grāmatā ir vēl 16 citu ziedu veidošanās pamācības! :))))) Tuvākajā laikā būšu ļoti aizņemta! :))))))))))

Komentāri

Anonīms teica…
nu kāds skaistums sanācis, un ļoti interesanta informācija no bērnības atmiņām, jā berniņus noteikti vajag 2, to es saprotu šodien, vai vēl vairāk, ja var atļauties.
Aija Elliņa teica…
Nu tad mēs kautos, kurš spraudīs tās mammas puķes! :))))))
Irēna teica…
burvīgs rezultāts! Vari taisīt uz pasūtījuma!!
Zkss teica…
Ziedu pušķis burvelīgs!
Taču mani vairāk sajūsmināja kas cits! Vai tas melnais sarafāns-kleita ir no samta? Man tāds paliels melna samta gabals iegadījies, un es beidzot ieraudzīju, ko no tāda varētu uztapināt:)) Protams gan komplektā ar tikpat smuku spīzdīgu blūzīti! Un laikam jau gan arī tādu puķu pušķi vajadzētu arīdzan! Eh, sagribējās iet ciemos, uz kādu ballīti :D redz ko no nevainīga auduma ziedu pušķīša var izraisīt....
Aija Elliņa teica…
Zkss, Tu mani atkal iedvesmoji, rīt pēcpusdienā noteikti būs neliels rakstiņš par šo kleitiņu sarafāniņu! Nopietni! :))))))
Zkss teica…
Gaidīšu/tagad derētu tāds smailijs, kas sit plaukstiņas:)/
Inese teica…
skaists pušķītis - ļoti maigs un romantisks :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inese!

Jā, Zkss, man te vienmēr pietrūkst to ģīmīšu emociju izteikšanai! :)))
Antra teica…
O jā... šāda knibināšanās tiešām var aizraut un paņemt ļoooti daudz laika! ;) Maigi, mīlīgi un romantiski.
P.S. Visādi ģīmīši tiešām ļoti pietrūkst ;)
Aija Elliņa teica…
Antra, tas aizņēma vienu raidījumu ''Raimonda Paula ilgais ceļš televīzijā''! :))))
Antra teica…
Biju domājusi, ka visas grāmatas apgūšana un pilnveidošanās var aizņemt daudz laika, jo tas aizrauj ;) Es taču arī esu daudz puķes taisījusi klientēm. Un cik nav bijis, lai būtu apmierināta, tad vairākas reizes pārtaisu :)
Anonīms teica…
Tu neatbildēji ZKSS, ka sarafāniņš tiešām ir no samta
oma
Aija Elliņa teica…
Oma, es apsolīju Zkss veltīt veselu rakstiņu sarafānam, tur viss būs ļoti smalki aprakstīts :))))))