Kur esi, ideālā pasaule?

Zinu, zinu, ka tādas nav! Liktenīgas nejaušības, cilvēciskais faktors, visādi tur kāzusi, forsmažori un kas tik tur vēl...

Ja būtu zinājusi, ka katru dienu domāšu, kur palikusi mana loterijas dāvana Anitai, kādā putekļainā kaktā iesprūdusi vai citādā ķibelē iekļuvusi, es būtu ar kājām uz Rīgu aizgājusi un nogādājusi pati dāvanu adresātam... No 8.janvāra, kad izsūtīju paciņu ir pagājušas... daudz dienas. Ja būtu braukusi ar vilcienu, man tas sanāktu 2 x lētāk, nekā nosūtīt paciņu, kura netiek piegādāta...

Anita mani mierina, ka tas esot norakstāms uz svētku laika ķibelēm... bet man liekas, ka atkal kāds nav paveicis savu darbu godam... Ļoti ceru, ka kļūdos!

Lai nu kā, Anita savu dāvaniņu saņems, neskatoties ne uz ko...

Bet man vienkārši bija kādam jāpasūdzas! Kam, ja ne saviem blogdraugiem, vai ne?

Cerams, ka rīt- jau gaišākās noskaņās! :)

Pēc piecām minūtēm...
Meitenes (un zēni)!!! Es to zināju! :) Es zināju, ka tieši tad, kad rakstīšu šo ziņu blogā, Anita man rakstīs e-pastu, ka beidzot ir saņēmusi cimdus! :) Tas ir kaut kāds sviestmaizes likuma paveids, bet tas darbojas!
Labs viss, kas labi beidzas. Visiem jauku vakaru!

Komentāri

Elīna teica…
njā...jau tā kā krietni pāri nedēļai. Parasti jau trīs četru darba dienu laikā noteikti atnes to lapiņu, ka pienākusi paciņa.

Varbūt Anitai vajadzētu painteresēties savā pasta nodaļā. varbūt ir noklīdis tas paziņojums par pašu paku, bet paka stāv pastā un neviens tai nenāk pakaļ...

Tiešām nelāgi, ceru, ka atradīsies!
Aija Elliņa teica…
Elīna, vari iedomāties, viss kārtībā! :)))))) paka saņemta! :)
Irēna teica…
Es Inesei izsūtīju piegrieztni jau 10. datumā, arī vēl klejo par Rīgu...
Aija Elliņa teica…
Ceru, ka jūsu stāstam arī būs laimīgas beigas! :)
Anita teica…
Cimdiņi jau pie manis un rīt pirmo reizi vedīšu tos pastaigā:) uz darbu! Tie ir burvīgi un bija vērts gaidīt!
Pasta darbība gan mani neizbrīna- mana pasta nodaļa konsekventi nes man paziņojumus ar uzrakstu "atkārtoti", nekad neatnesot to pirmo, kas jāatkārto:)
Aija Elliņa teica…
Kolosāli!!! :)

Pie manis vienreiz atnāca pastniece un prasa- ko tad kaimiņš te nedzīvo vairs, ka neizņem avīzes? Es saku- nē, pa ziemu Rīgā pie draudzenes dzīvo! Viņa- VOT PARAZĪTS! KO TAD ES TE PA SNIEGU BRIENU!!! :)))))))

Vai nav mīļi? :))))

Nu man prieks, Anita, ka šī epopeja ir noslēgusies! lai labi nēsājas.
Inese teica…
jā, es jau ar dikti gaidu Irēnas sūtījumu, tie tur pastā savā rutīnā jau noteikti sen ir aizmirsuši, kā tas ir, ka cilvēki otrā galā gaida...
Moš man arī publiski nokreņķēties? :)
Anonīms teica…
arī manā pieredzē ir ļoti līdzējusi publiskā nokreņķēšanās, tuvākā laikā viss atrisinās, nu labi , ka tā, citādi- obidno
oma
Aija Elliņa teica…
Inese, gaidam publisko kreņķi un sūtījuma saņemšanu pēc 5 minūtēm! :)))))))
Antra teica…
Negribās jau šo pozitīvo blogu pieķēzīt ar negācijām, bet par Latvijas Pasta darbību man arī ir daudz ko teikt. Apsaimniekojot dažus centra namus, regulāri piestrādāju par "pastnieci", jo nevaru vienaldzīgi paiit garām nepareizi nomētātiem aicinājumiem saņemt ierakstītas vēstules vai kaut kur aizkabinātiem rēķiniem. Tas, ka pienāk uzreiz "atkārtots" paziņojums, nesaņemot pirmo, ir ļoooti "normāla" prakse! Un ar lepnumu varu paziņot, ka Rīgas PN 1011 ir nomainītas divas pastnieces dēļ manām sūdzībām!!! Nu kā var Latvijas Pastā strādāt cilvēki, kur ne tikai neprot ne vārdu latviski, bet arī neprot izlasīt ciparus ar pareiziem mājas un dzīvokļu numuriem! :@ rrrrrrrrrr... Piedod Aija, bet Tu aizskāri ļoti sāpīgu tēmu...
Aija Elliņa teica…
Tāpēc jau aizskāru, ka bija sāpīga! Viss kārtībā, vajag arī parūkt kādreiz! :)
Ilze Lipska teica…
Pasts ir pasts! :D Ko tur daudz... man šogad arī bij nepatīkams pārsteigums, kad nodevu pastā neredzīgo sūtījumu, man neko nesaka, pieņem aizsūta, bet 1) otrā galā VĒSTULE nonāca pēc vairāk kā 2 nedēļām, un 2) tur vēl uzprasa samaksāt par pasta sūtījumiem.

Var jau būt, ka pa kluso ir pieņemts likums, ka sākot ar šo gadu ir jāmaksā arī par neredzīgo sūtījumiem, bet ja ne - tad jautājums - kur tā nauda par šo sūtījumu nonāca, ja oficiāli tās pieprasīšanai nebija pamatojuma?
Aija Elliņa teica…
Jā, šādi varianti bojā dzīvi...
inesite13 teica…
...turpinot sakāmo "viss labs, kas labi beidzas" - "Ja nav labi, tad tās vēl nav beigas".
Aija Elliņa teica…
Inesite13, nebiju tādu dzirdējusi! Labs! :)