Biezpiena krēms

Te vienkāršs saldais ēdiens, ko varētu pagatavot arī parastām ikdienas pusdienām vai vakariņām. Jāpiezīmē, ka šo recepti atradu http://www.apollo.lv/ ar atbaidošu nosaukumu Tiramisu kaloriju skaitītājiem. Vēl briesmīgāk varētu būt tikai Tiramisu cilvēkiem ar lieko svaru :)))))))).

Lai nu kā, es saku- biezpiena krēms! :)

Vajadzēs-

1) 1 paciņa cepumu dāmu pirkstiņi (tā kā šādus Salaspilī atrast nespēju, tad izmantoju Liepkalnu cepumus ar kanēli),
2) stipru kafiju,
3) 300 g vājpiena biezpiena,
4) 300 g 12 vai 15% krējuma,
5) 6 ēdamkarotes ķiršu ievārījuma (es liku mazāk, bet tas ir gaumes jautājums),
6) 1 ēdamkarotes medus (liku nedaudz vairāk),
7) kakao.

DARU TĀ

Biezpienu sakuļ (sajauc, saberž) :) ar krējumu viendabīgā masā, pieliek medu, ievārījumu. Cepumus apmērcē kafijā un kārto traukā kārtām ar biezpiena masu. Liek ledusskapī uz apmēram 3 stundām. Pirms pasniegšanas apkaisa ar kakao.

Komentāri

Irēna teica…
kā Tev bija laiks visam-ciemiņiem, blogam utt...?
Anna teica…
Aija, Tu esi īsts spridzeklis...visu paspēj!
Aija Elliņa teica…
... rosos te! :)))))
Anonīms teica…
gana skaists un laikam arī gana garšīgs, tas tika Antriņai? Es tik saku - mazais lauvēns, tas Riča jau ir tevī
oma
Aija Elliņa teica…
Riča jau vēl saldos netaisa! :)))))
Jā, Antrai tika! :)
Antra teica…
Mmm... jā tas tika man... mmm... nenoēsties! Nosaukums tiešām nerosinošs... par Tiramisū to ir grūti nosaUKT, bet man kā lielais beizpiena desertu cienītājai tas bija tieši laikā!!! Paldies, Aijuk! Un vēl!!! Es taču dabūju arī vistas fileju ar zemesriekstiem!!! O jā!!! Ir vērts pamēģināt!!! Nedaudz atpakaļ recepte šeit tika aplūkota. Un vēl!!! Vēl es dabūju KONČAS!!! Sejies vai raudi! Esmu briesmīga kārumniece, bet vairāk par trīs nevarēju ieēst :D :D :D Vot tā ir, kad klāt nav garšas pastiprinātāji :P Bet arī nenormāli gadas!!!
Aija Elliņa teica…
Paldies, paldies, paldies! :)

man prieks, ka garšoju, es jau te mazliet uztraucos... bet es jau nekad nevaru sagatavot un domāt- viss ir lieliski! zinu,zinu, pie ārsta jāiet galvu ārstēt! :))))