... iekšējais ēzelītis

Kopš Ziemassvētkos ienāca prātā ideja, dzejas rindu vietā apsveikumam pievienot, piemēram, pasaku, man šī doma patīk aizvien labāk. Paldies, Irēna, par iedvesmošanu!

Šoreiz tapa pavisam maza 4 lappušu grāmatiņa ar poētisku pastāstiņu Ēzelītis no Imanta Ziedoņa un Noras Ikstenas grāmatas ''Nenoteiktā bija''.

Man ļoti patīk šīs grāmatiņas vai kartiņas lapu savienojuma veids- parasti caurumiņi, gumija un, piemēram, muļķīgā kārtā nolauztais orhidejas zariņš. Ēzelīša bildi atradu interneta plašumos.

Vēstījums saņēmējam? Paldies, ka paņēmi mani līdzi uz izrādi ''Ziedonis un visums''. Tā mani ļoti iespaidoja. Kādreiz pārlasi Ēzelīti un atceries mūsu kopīgo gājienu uz teātri! :)

Komentāri

Irēna teica…
Nu vienkārši burvīgs rezultāts!! man prieks - zini, ir jauki pašam kaut ko uztaisīt un uzdāvināt, bet vēl lielāks prieks, ja redzi, ka otrs no tevis kaut ko "paņēmis un uzlabojis"
Inese teica…
... :) te galvenais, lai apdāvinātais neuztver personiski to ēzelīša tēmu :)
Savienojuma veids tiešām vienkāršs un elegants - šajā gadījumā arī ļoti piestāv vāka krāsai un bildei...
Aija Elliņa teica…
Inese, grāmatiņas ar ēzelīti dāvinu tikai tiem, par kuru lietu uztveri un humora izjūtu esmu pārliecināta! :))))))

Man patika arī, liekas Irēnas kursos redzēju vienu grāmatiņu, kurai kociņa vietā bija parastais melnais zīmulītis, arī forši izskatījās!
Anonīms teica…
kur var izlasīt šo grāmatiņu, tā būs Antriņai? Ļoti skaists noformējums
oma
Aija Elliņa teica…
Paldies, Oma! Jā, Antrai, bet varu Tev pārsūtīt ieskanēto tekstu! :)
Antra teica…
Apdāvinātā atgriezusies dzīvē var ielikt arī savu komentāru.
Nenormāli kruta ideja! Ēzelīša tēma ir īpaši jauka! Gan jau, kas mīl Ziedoni to saprot. Paldies velreiz, Aiju! Nenormāli personisks un mīļš apsveikums!
Nekad nevarētu pat iedomāties, ka ēzelītim būtu kāds cits vēstījums ka tikai tas, ko ar to saprotu. Un izrāde ir kruta. Visiem, iesaku to redzēt! :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, mīļā, man prieks arī, ka brauciens izdevās! :)