Kleita un... atmiņas

Tā nu sanāk, ka man otru vakaru pēc kārtas ir tādi kā atmiņu stāsti... Sakiet paldies Zkss, jo viņa ievēroja auduma puķu skaisto fonu- melno samta trikotāžas kleitu! :) Galu galā, kāpēc gan nevarētu pastāstīt par kleitu!

Domāju, ka katra zina situāciju, ka veikalā iekārota lieta, atnesta mājās, neiedzīvojas pie mums un tā arī nekad nekļūst patiesi MŪSU lieta. Un esmu pārliecināta, ka nav tam sakara ne ar cenu, ne firmas zīmi.

Šodien pašķirstīju albumu un ieraudzīju, ka kleitiņa ir pie manis kopš 1999.gada decembra. Steigā nopirkta pirms Rīgas Fondu biržas ziemassvētku balles, kur toreiz strādāju par Sekretariāta vadītāju. Laikā kad Cērps vēl nebija finanšu uzraugs Zviedrijā, Nagla vēl nevadīja De facto un Ilmārs Poikāns ne tikai nebija vēl kļuvis par NEO, bet laikam vēl mācījās skolā :))))))(jā, jā, tie visi ir mani bijušie darba biedri). Novērtējiet, cik ūdeņu aiztecējis kopš tā laika.

Pirkta garāmskrienot Cubus veikalā, knapi uzmērīta, atnesta mājās, šī kleita ir kļuvusi par nemainīgu vērtību manā skapī. Es neesmu to pārāk bieži vilkusi, bet doma, ka man ir šī kleita, mani silda :). Kad to uzvelk, ir tāda sajūta, ka tā ir otra āda, nevis kāds mākslīgs apģērba gabals.

Interesanti ir tas, ka kleita pati par sevi ir skaista, bet tā ir arī ideāls fons, lai izceltu citas drēbes- fons, kas nenobāl un nepazūd.


Der gan kā fons auduma ziedu bildei,

... un gana laba arī svinīgās Ziemassvētku pusdienās ciemos pie vīramātes. Ar citu puķi rotā! :)

Kad paraugos uz savu melno samta kleitiņu, pārņem tādas kā skumjas par visām tām labajām un jautrajām ballītēm, ko neesmu apmeklējusi... No otras puses- tā ir arī kā tāds apsolījums, ka balles vēl būs!

Meitenes, galvu augšā, augstpapēžu kurpes kājās! Kas tik vēl viss mūs sagaida!!! ... :))))))))

Komentāri

Irēna teica…
jā, viena universāla lietiņa un Tev ļoti piestāv!
Anonīms teica…
es domāju, ka tev vienkārši biežāk jāvelk šo brīnišķīgo kleitiņu, kādas skaistas kombinācijas te sanāk, šī kleitiņa tev ir tāda pati, kā man tā no Amērikas, ļļļļļoti mīļa
oma
Aija Elliņa teica…
jā... es domāju, ka Tev sava arī biežāk jāvelk! :))))))
Jūlija teica…
Kā jau saka, katras sievietes garderobē ir jābūt mazai melnai kleitiņai, kas ir universāla :) Tev tāda ir! :)
Zkss teica…
Paldies/nu tad kautrīgi šļūkāju ar kājiņu pa grīdu, rokas salikusi aiz muguras un pieliekusi galvu/

Un tagad lūdzu sīkāk-cik apm biezs ir samts? Vai tāds riktīgi trikotāžains, vai tāds vienkārši staipīgs? Vai kleitai ir vidukļa iešuves? Vai aizmugurē ir rāvējs vai arī tā ir velkama pāri(varbūt sānos rāvis)?

Ak jā-Tev bijusi skaista profesionālā pieredze! Bet tagad Tev sanāk smukas somas!!

Laikam uz Laines tusiņu būs mums kāda vasarkleite jāuzšuj, vai? Tad mēs visas varētu tā smuki izgrozīties :)
Aija Elliņa teica…
Tā... Zkss, samts ir riktīgi trikotāžas samts, ļoti elastīgs, bet tajā paša laikā ''trūkumus'' noslēpjošs, nevis izceļošs, kā citreiz dara trikotāža, tāds saturīgs, nevis kā lupata.

Ir tikai trīs vīles- aizmugurē un sānos :) Nav speciāli ne krūšu, ne sānu ne kādas citas iešuves :) Tikai 2 šķēlumi sānos! :)

Velkama pāri galvai, rāvējslēdzēja nav.

Jā, Zkss, profesionālā pieredze man ir bijusi skaista, it sevišķi šajā periodā ap 99.gadu arī bija brīnišķīgs kolektīvs un viss pārējais... pēc tam jau viss tikai gāja uz leju (es domāju cilvēciskā faktora ziņā, ne biznesa)...

PIekrītu, ai, kā gribētos kaut kur pagrozīties :)))))
Zkss teica…
Nu liels paldies, Aij!

Man arī kaut kā šī gs.sākums darbos likās daudz jaukāks :) Vai nu pasauli tagad ir pārņēmis naudas, varas bums, vai arī es vnk biju jaunības maksimālisma pārņemta:D
Antra teica…
Jā... šī kleitiņa ir pārdzīvojusi vaisādus laikus, visādas varas un aug līdzi un ar laiku tikai paliek vērtīgāka kā labs vīns!
Anonīms teica…
Aija, ļoti skaista kleita :) Un kompliments Tev, ka tā joprojām izskatās tikpat labi kā 99.gadā :)
Aija Elliņa teica…
PAldies visiem!

Jā, Zkss, laikam jāpiekrīt gan pirmajam apgalvojumam, gan otrajam, attiecībā uz darbiem :)