Jaunā gada nodomi pamazām tiek pildīti

Aptuveni mēnesi atpakaļ rakstīju, ka mani sarūgtina tas, ka nevaru pati sev neko skaistu radīt- nevis tā stihiski, grābstoties, bet tā plānveidīgi un skaistos ansambļos :))))) Kāpēc pie jaunās cepures nesāju aizpagājušā gada cimdus? Kāpēc auduma ziedus veidoju uz dullo, nevis tādus, kas piestāvētu manai žaketei?

Varbūt tāpēc, ka manu uzmanību prasa pirmā, otrā un piecpadsmitā lieta un neviena no tām nav saistīta ar manis pašas izdaiļošanu un labsajūta uzlabošanu! :) Bet tas viss ir novēršams! :)

Lūk, mana sarkanā beretīte ir sagaidījusi savus cimdiņus!

Pirkstaiņus nebiju pati adījusi kopš tīņu gadiem! :) Viss izdevās. Vēl ieskatījos M.Maksimovas grāmatā Adīšanas un tamborēšanas ābece (izdota 1981 gadā). Dzija tā pati, kas beretītei- akrila dzija un kid mohēra, katra vienā kārtā. Īkšķim pieaudzēju valdziņus, tikai neatstāju pieaudzējuma vietā caurumiņus, bet uzņēmu grieztos valdziņus.

Nebija grūti radīt kaut ko sev pašai! :)

Komentāri

Jūlija teica…
Ļoti košs ansamblis tev sanācis! Lai labi nēsājas! :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Jūlija! :)
Inese teica…
prieks, ka Tev izdodas pildīt savu apņēmību - burvīgs komplekts.
Re kā es laicīgi par Tevi piedomāju tieši šai pašā apņēmību sakarā, tikai man nav ko atrādīt...
Aija Elliņa teica…
Nu ja piedomā, tad jau drīz kaut kas taps :))) Cik tad ilgi tikai domāsi, Inese :)
Paldies, pilnīgi acis atveldzēju pie sarkanās krāsas, jo biju atkal te melno cimdu darināšanā iekritusi nedaudz :))))
Anonīms teica…
nu ļoti jauks komplektiņš sanācis, tagad vajag rozā komplektu, ķeries tik klāt, ar taviem tempiem sestdien būs gatavs
Aija Elliņa teica…
Jā, otrai beretei esmu iecerējusi pieadīt dūraiņus :))) Jāķeras klāt! :)
Anonīms teica…
Tiešām foršs komplektiņš!
Nu man mazliet jānožēlo, ka tā zaļā šalle nav sarkana... ;c)
Aija Elliņa teica…
liki, nemaz nešaubies, ka pieadīšu arī Tavai brīnišķīgajai šallei kādu komplektiņu! ;)
Diāna teica…
Es nupat nopirku koši tumši sarkanu dziju cepurei, trīs dienas pārraku ravelry, izmēģināju gandrīz identisku lapiņu rakstu, kas man ļoti patika, bet nevarēju saprast, kā noformēt pārējo cepuri, ja vienā malā būs lapiņas. Nu, lūk, un Tu jau esi paspējusi tādu uzadīt, es varu apskatīt un tūlīt pat dragāt vaļā!
Aija Elliņa teica…
Diāna, http://foto1.inbox.lv/lavendel2/beretes/zila1.jpg - te var arī iemest aci un tur ir arī tehniskais raksts redzams, ja vajadzīgs pašpikot! :)

Diāna, adi un atrādi mums! :)
Antra teica…
Koši glamūrīgi! ;)
Anna teica…
Ļoti skaists un maigs komplekts. Labi, ka pienācais laiks padomāt par sevi ;)
Anonīms teica…
fantastiski skaists komplekts Tev izdevies :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Paldies Anna un paldies anonīmā Anna :))))))! Tādi vārdi mani silda vismaz tikpat, cik jaunais komplekts! :)
liene teica…
Jauks komplekts...