Sev par prieku

Turpinu darboties savas personīgās akcijas ''Katrai cepurītei savus cimdiņus'' jomā. Šoreiz gaiši violetā berete ir sagaidījusi dūraiņus. Ieadīju arī nelielus motīvus no beretes raksta. Beretes modeli un tehnisko zīmēju skatījos šeit.

Ir vēl dažas ieceres, kuras paturēšu prātā un centīšos realizēt!

Jaukas visiem brīvdienas!

Komentāri

Inese teica…
:) skaties neiztērē visu pulveri pirmajā gada mēnesī :D
Aija Elliņa teica…
Inese, labs novēlējums! :)
Irēna teica…
kāpēc, lai tik ražo...iedomājies, ko Aija būs sataisījusi līdz gada beigām sev?? jaunu garderobi! ļoti skaisti cimdi vienā no manām mīļākajām krāsām...
Aija Elliņa teica…
Paldies, Irēna! :)

nu šāds darba ražīgums man ir raksturīgs, kad gribu izbēgt no kādām domām vai problēmām :))), tā kā šobrīd gribu aizbēgt no nedaudz sāpošā žokļa, tad adās ļoti ātri! :)))))))
Anonīms teica…
es prognozēju, man liekās līdz svētdienai bet tu apsteidzi visus grafikus, nu malacītis, tas ir vērtīgi, vai tad vēl sāp?
Anonīms teica…
rezumē: tu mūs iedzen mazvērtības kompleksos.
Aija Elliņa teica…
Jā, sāp gan! :(

Tu prognozēji līdz sestdienai, es pabeidzu piektdienas vakarā :)))))
Aija Elliņa teica…
Mammu, paturi prātā, ka šobrīd cenšos nobeigt jaku, kuru adu jau 6to gadu, kompleksi mazināsies! :)))))
Anna teica…
Prieks, ka Tavas jaungada apņemšanās izskatās tik skaistas!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna! :) Šodien paskatoties pa logu, kā koki lokās līdz zemei vējā, esmu arī priecīga, ka manas jaungada apņemšanās ir tik siltas sanākušas! :)))))
Anonīms teica…
Ļoti skaists komplektiņš :)
Agnese teica…
Ļoooooti skaists komplektiņš:)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anonīms, paldies, Agnese, man prieks, ka patīk! :)