Dekorēt, dekorēt...

Nezinu, kurš tieši ir manam lielākajam bērna iemācījis vārdu ''dekorēt'', bet to es dzirdu itin bieži tagad. Ar zēnistabas logu tā kā tikām galā, bet nelikās jau mierā- dīca, dīca, kamēr tētis uzstādīja arī mūsmājas ''universālo'' un gadiem cauri mums līdzi nākošo egli! :)

Sākumā bērni sakāra mazas un mums visiem mīļas koka mantiņas. Tad izdomāja, ka jākar arī sarkanos bumbulīšus- eglīšu mantiņas.

Tad Kristaians izdomāja, ka jāpieliek roka arī pašam pie izrotājumu gatavošanas- sākumā zīmēja un izgrieza mazus papīra kvadrātiņus, kurus ar līmlenti līmēja kopā, lai rastos ''virtene''. Tad pacietība zuda, bet apņemšanās nē- izdomāja racionalizācijas priekšlikumu- izgrieza garenu lenti un uz tās krāsoja atsevišķus kvadrātiņus. Beigās šīs lentītes jau bija tik platas kā 1/3 no A 4 lapas :)))), bet bija arī savs labums- griezām tās vairākās strēmēlēs un nu jau ar virteni varēja 3 x aptīt egli!

Bet vislielākais pārteigums mani gaidīja, kad biju kādu brīdi uzturējusies virtuvē... Izrādās, ka obligāti eglē vajag sakārt arī spalviņas, kas bija kalpojušas par dekoru kādās... Lieldienās! :) Liekas, ka tagad mūsu eglē pietrūkst tikai olas vai pat paši Lieldienu zaķi!

Tā nu arī mūsmājās nesanāk aizrauties ar Ziemassvētku gaidīšanas svētsvinīgo pusi, vairāk tāda humoristiska pieskaņa sanāk!

Un ja vēl paskatās pa virtuves logu :)))))))))

Ko Jūs tur ņematies ar to dekorēšanu, laidiet mani iekšā!!! Kur man bija prāts 5 minūtes atpakaļ prasīties ārā!!! ņau ņau ņau!!!!! :))))) Ārā taču ir ziema!

Komentāri

Irēna teica…
nu tas skats aiz loga--- dievīgi!:)
Aija Elliņa teica…
Oi, Irēnīt, Tu domā to sniegoto ainavu vai sniegalāpstas aiz MInces? Jāpiezīmē, ka tajā ainavā skatu pabojā dzelzceļa sliedes, kas iet tieši gar mūsu māju :DDDD, bet nu uz to mēs arī sen jau visi skatamies ar humoru! :)
Anonīms teica…
oi, oi nedariet pāri Mincei ar savu tatāru - mongoļu stilā izdekorēto eglīti, bet arī tā ir skaisti, galvenais pašu darbs un no sirds, Rihardiņš lidoja kā putniņš no laimes
Inese teica…
:D Minces apaļās pogas ir ne to pārsteigums par to, kas iekšā notiek, ne to sašutums, ka vēl joprojām nebeidzas tās 5 minūtes, pirms kurām viņa izgāja :D

Radoši tev puiškāni - mans gan tikai komandē, kas man jāizdara, lai Rūķis mūsu mājai garām nepaiet... Laikam jau pati esmu kaut ko nepareizi sadarījusi, ka bērns neko pats nedara :(
Aija Elliņa teica…
:))) pārsmējos, māmiņ, par šādu apzīmējumu eglei! Bērni ir tik lepni par dekorējumu, ka es nevaru to novākt, lai stāv! :) :) vismaz pagaidām! :)

Un, Inese, galvenais, ka Mince šitā bļaudama ieskrien atpakaļ mājā un pēc nākamajām 6 minūtēm atkal stāv pie durvīm un bļauj, lai laiž ārā! :)Gatavais cirks! :)

Inese, man liekas, ka manējiem nekā nedarīšanas laiks vēl priekšā, jo Tavējais jau lielāks, gurdāks- saprot, ka nav jāpiepūlas, mamma tāpat visu skaisti izdarīs! :) :)
Anonīms teica…
skaista Jums rotāšana - galvenais jau ka pašiem rotātājiem prieks un vēlme darboties :)
bet nu bilde ar iekšā nākt gribošo kaķi gan ir mana favorīte :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Anna, ja man nebūtu ko rakstīt, es to Minces bildi vienu bez teksta ieliktu, cik tā ir izteiksmīga! :) :) UN tādus skatus es redzu katru dienu, jo viņa regulāri tā prasās iekšā :DDD