Raibs komplektiņš rosībai virtuvē

Tikusi vaļā no saviem melno cimdu kalniem, tā vien ilgojos pēc kaut kā krāsaina. Tālu nebija jāmeklē, jo vēl šovasar Abakhanā sapirkos riktīgi krāsainus kokvilnas dekoratīvos audumus. Tie, kas nepārtapa vasaras somās, gaidīja savu kārtu.

Uzšuvu komplektu virtuvei- priekšautiņu un siltumizturīgo cimdu. Es arī esmu atklājusi to, ka priekšauts nebūt nav vecmāmiņu aksesuārs, bet mēdz būt arī stilīgs un noderīgs jau nu noteikti!

Priekšautam ir kabatiņa un vēl tas nedaudz atšķirās no citiem ar to, ka tam lences iet krustā uz muguras un nav jāsien veselas divas- to, kas ap kaklu un to, kas ap vidu. Lences nav piestprinātas pie priekšauta sānu daļas, bet iet caur cilpiņām. Tāda veida lences noskatījos no viena priekšauta, ko sen atpakaļ nopirku kopā ar olīveļļas pudeli. Pareizāk sakot, olīveļļu nopirku, jo dikti gribējās klāt pievienoto priekšautu! :))))

Siltumizturīgo cimdu izoderēju ar sintaponu un nostepēju. Par oderi kalpoja džinsa audums, jo man vienmēr šķiet, ka šie cimdi varētu būt vēl siltumizturīgāki, nekā tie ir!


Krāsainu noskaņojumu!

Komentāri

Anonīms teica…
nu brīnišķīgs komplektiņš, tā vien prasās atlasa lencītes uz pleciņiem, un rull''et ar olīveļļu iesmērētu piparkūku mīklu.
Irēna teica…
burvīgi sanācis!
Aija Elliņa teica…
paldies! :)

o, jā... šito man bērns paziņoja, kad vakar taisījām piparkūkas- bet mēs ar ZIntu (tā ir audzinātāja bērnu dārzā), kad cepām piparkūkas, iesmērējām galdu nedaudz ar olīveļļu, lai nelīp klāt!!!

Es, protams, no brīnumiem apsēdos! :DD
Inese teica…
tik košs un dzīvelīgs komplektiņš! Tas lai tie ķēķniecības darbi raitāk rit?
Man arī ir tas olīveļļas priekšautiņš, eļļu pirku tā paša iemesla dēļ kā tu :)
Aija Elliņa teica…
Inese, nopietni? tāds melns! :)))))

jā, košs, lai saimniece neizmieg pie plīts!
Laine teica…
Riktīgs dzīvesprieka lādiņš!!! Smuks bez gala! Es vēl neesmu saņēmusies uzšūt virtuves cimdu!!! Allaž bremzēju, jo liekās, ka ar baigo biezumu šujmašīna netiks galā!... Pēc kāda apraksta (vai izdomas) tu vadījies, šujot cimdu?
Aija Elliņa teica…
Laine, paņēmu veco cimdu, kārtīgi aplūkoju :))) un mēģināju darīt līdzīgi- apvilku formu uz papīra piegrieztnei, izgriezu detaļas no pamatauduma, sintapona un džinsa oderei un šuvu visu kopā. Stepēju tikai plaukstas iekšpusi. Mana šujmašīna nav neko pārgudra, bet ar biezumu tika galā ļoti labi! :)
Inese teica…
:) jā, jā, tas pats melnais - man dikti patīk audums, no kā tas taisīts. Melnās krāsas dēļ pašai tas neder, tāpēc dēlēns prihvatizēja, viņam uz skolu vajag sviestmaižu smērēšanas nodarbībās :)

Laine - tur jau nekā tik īpaši bieza nav, ja neliek nekādus dermantīnus u.tml. blīvuma materiālus. Tas ir tikpat kā stepētas segas šuj - divas kārtas auduma, pa vidu sintapons
Anna teica…
Jā, tāds košuma un dzīvesprieka lādiņš, ka gribas mesties cepam-vārām darbus darīt! Es gan neesmu vēl saņēmusies priekšautu uzšūt-man notiekti noderētu...
Aija Elliņa teica…
Anna, nu saņemies, pati sev dāvanu uztaisi, citādi droši vien visiem cietiem dāvanas jau tapušas krustu šķērsu! :)))))
Jāatzīstas, ka es šo arī dāvināšu... :) tā, ka- kurpnieks vienmēr bez kurpēm! :)))
Anonīms teica…
Aija - lieliska dāvana :)) Es ar tādu ļoti priecātos saņemt + jūtu no tevis iedvesmu varbūt ko līdzīgu uzmeistraot :) Tehnisks jautājums - pats audums tikai vienā kārtā? un vēl - kā Tu viņam maliņas astrādāji - dubultā nolocīts un nošūts?
Anna
Aija Elliņa teica…
Anna, noteikti uzmeistaro! :) Jā, priekšautiņam ir auduma maliņas atlocītas dubultā un nošūtas. Cimdam audums ir vienā kārtā, tad pa vidu sintapons un odere ir no džinsa, jo gribēju, lai labāk tur siltumu, jo esmu ''sastapusi'' cimdus, kuru lietojot vēl jāņem talkā lupatiņa, lai neapdedzinātu roku :)))))
Anonīms teica…
Paldies par info :)
Cik apmēram daudz audumu vajadzētu šādam priekšautiņam?
Man tik ļoti Tavējais iepaticies, ka gandrīz vai domāju jau šodien nopirkt audumu un vēl uzšūt pirms Zsv :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Anna, man prieks! Piemet apmēram, cik garš un plats būs Tavs priekšautiņš un cimdiņam mazliet vēl klāt pierēķini... Man mājās bija bija 1 metrs 140 cm plata auduma. Daudz palika pāri...
Veiksmi daboties! :)
Anita teica…
Kā man patīk! Es parasti nelietoju priekšautu un no tā cieš manu mājas apģērbu sāni:) Taču tagad padomāju, ka jāsāk! Un man ļoti patīk cimds- liekas, tāds beidzot varētu but TIEŠĀM siltumizturīgs!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anita! tiešām centos! :) es ļoti ceru, ka cimds būs siltumizturīgs, jo dažreiz sanāk tā, ka tie ir dekoratīvi, nevis funkcionāli! :)