Vai es vēl protu uzšūt blūzi?

Par šo virsrakstu noteikti varētu brīnīties tie, kas mani pazina mūzikas vidusskolas un pirmajos darba gados mūzikas skolā. Jo tad es sev šuvu visu, sākot ar ziemas mēteli un beidzot ar vakarkleitu.

Bet tad nāca citi laiki, citas intereses, strādāju garas stundas birojā un šūšanai pilnīgi neatlika nekādas enerģijas. Likās pareizi par nopelnīto naudu aiziet uz lielveikalu un nopirkt kaut ko, pat ja tas beigās izrādījās ne visai augstas kvalitātes izstrādājums...

Kad piedzima bērni un sāku tos mājās auklēt, atkal radās interese par šūšanu. Bet bērni mazi, laika nav... tagad nu beidzot, nonācu līdz secinājumam, ka gribu ķerties klāt!

Kā parasti, nopirku žurnālu Burda, kā senos laikos, sameklēju blūzes piegrieztni un teicu vīram- šūšu sev blūzi a la bīstamā mājsaimniece, kurā ēst cepeti Ziemassvētkos. Uz ko vīrs man jautāja- kas tev liek domāt, ka Ziemassvētkos tu ēdīsi cepeti? :))))

Man gāja briesmīgi! Šujmašīna man neklausīja, audums bija pārāks plāns... Kronis visam bija tad, kad biju jau pie šūšanas beigām un netīšām bantes detaļā izgriezu caurumu!!! Ja tas būtu noticis blūzes pamatdetaļā, es noteikti izmestu visu āra un mestu mieru, bet tā- nomainīju detaļu un re- blūze gatava!

Ko es ar to visu gribēju teikt? Ka viss, ko gribam darīt, ir jādara regulāri! :))) Jo iemaņas, veiklība un uzmanība zūd!

Bet es jau nebūšu tā, kas padosies! :))) Gan jau taps vēl kāds apģērba gabals!

Komentāri

Antra teica…
:D :D :D Nu ko lai saka! Tikai jāpiekrīt! Lai kaut kas izdotos, ir jādara katru dienu! Kaut gan saka, ka, ja iemācās braukt ar velosipēdu, tad tas uz visu mūžu. :D Lai gan es šaubos, ka es to varētu šobrīd... Nākamā blūze noteikti izdosies raitāk! ;)
Varu iedomāties kā Tu tur purpinājim dusmojies uz mašīnu, tad uz sevi :D
Aija Elliņa teica…
Nešaubies ne mirkli, purpināju jau ar'! :))))

Nu toties vakar jau iemēģināju uz lielākā bērna eglīti, viss kārtībā! :) Pat pa ceļam, stumjot vīramātes mašīnu, nekas nesaplīsa un bija ok...
Inese teica…
:) jā, saka jau ka "мастерство не пропёш", bet nu zūd tās iemaņas. Es ar to konstatēju, ka pēc ilga pārtraukuma meitiņas kleitiņai gribēju uzlocīt lentu rozi - un nesanāca (lai arī agrāk biju pārliecināta, ka nevar nesanākt!)... muļļāju, muļļāju un beigās izjaucu, uztaisīju citu rozi, ko iemācījos pēc locītajām rozēm un kuru dēļ tās vairs nelocīju :)
Tā, lūk, arī man gāja - purpināju uz savām šķībajām rokām, jo nebija nekā un neviena cita, uz ko purpināt :D
Aija Elliņa teica…
:) :) nu bet galā tikām, gan Tu, Inese, gan es! Forši! :) :)
Anonīms teica…
Aija, superīga blūze :) un labi izskatās :)
No kuras Burdas ir šis modelis? Es ar par blūzi siekalojos, bet neesmu kaut kā īsto modeli atradusi. Anna
Aija Elliņa teica…
Anna, ārprāts, es esmu vairāk nekā gadu taisījusies šūt... Kā laiks skrien!

Burda 2009/9, modelis nr. 139, 100 lpp. :)

un aizmirsu piebilst, ka audums pirks atkal Abkhanā un blūze izmaksāja kādus 2 Ls :))))

Paldies par labajiem vārdiem!
Anonīms teica…
Iešu meklēt piegrieztni :) Jo blūze ir vairāk nekā lieliska :))
Mani vienīgi mazliet attur fakts, ka man mājās nav overloka.. un šujmašīnas overloka dūriens ir tāds nekāds.. un vispār nesalīdzināms ar īsto.. Kā Tu viņai visas vīles apstrādāji?
Anna
Aija Elliņa teica…
Nē, Anna, man arī nav overloks diemžēl, bet es visu, ko šuju apstrādāju ar ziga zag dūrienu. Ja ir trikotāžas audums, tad var paņemt kādu no tiem trikotāžas dūrieniem... Nav tik traki, var iztikt arī bez overloka! :)
Anonīms teica…
Nu tad Tava blūze jo vairāk mani iedvesmo, ka kaut ko tik smuku un foršu iespējams sašūt arī bez overloka :)
P.S.Šovakar taisīšu Tavu krējuma liķieri :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Anna, lai izdodas! :)
Anonīms teica…
mīļo Aijiņ, varu apliecināt, ka blūze ir lieliska un izskatījies vakar dievīgi, ārī Ričiņš droši vien teica cik tu smuks un smaržīgs, bērns, kurš 3 gadu vecumā jau mācēja teikt komplimentus, ko nozīmē poļu asinis, kaut arī nedaudz, bet neviens jau nevar pateikt, cik daudz.
Aija Elliņa teica…
nu māmiņa, ko tu te mani mulsini! :) :)

bet jā, kompliments ir no dzīves- Rihards man vienreiz pateica- cik tu smuks un smaržīgs!!! :)))))
Zkss teica…
:))) Mīļš dēls:)
Blūze smuka. Man patīk piedurkņu plecu daļa. Izskatās ērta(laikam tāpēc nesaplīsa vīrenauto stumjot:D)
Es gan visu laiku šo to pašuju. Pēdējos gados gan divās galējībās-aizkarus un segas vai arī mazus ķimeriņus:maciņus, lellītes, čības utt... Vajadzētu kādu apģērba gabalu vai uzcakināt...
Man gan visvairāk šujene noder apģērbu labošanai-iešūšanai, atšūšanai, pāršūšanai.

P.S. A cepetis būs?:)
Aija Elliņa teica…
velnsviņsazin būs vai nebūs! :))))) iesim uz mammas māju svinēt, tā, ka mielasts šoreiz viņas ziņā! :))))

Jā, Zkss, es jau arī visu laiku kaut ko šuju- kādu zeķuzvēru, ielāpus dēlu biksēm, aizkariņi, sedziņas, re- priekšautiņš dāvināšanai- pats par sevi... tikai par saviem tērpiem kaut kā bija aizmirsts! :)
Zkss teica…
Vot es ar tā kā gribu sev ko sadarināt. Bet man tiiiik ļoti mīļi ir trikotāžveidīgie izstrādājumi, kurus ar manu šujeni tā pagrūti ideāli smuki dabūt kopā:D A overloks sapņa statusā tik.
Kaut gan varbūt ar pareizām pēdiņām varētu arī sameistarot ar parasto šujeni!?! Ko Tava draudzene varētu par to ieteikt?
Aija Elliņa teica…
Zkss, man liekas, ja vien šujmašīnai ir S1 jeb trikotāžas dūrieni, tad ar H dūrienu var paveikt brīnumus arī ar trikotāžu. Paskaties Antras šūšanas skola Nr. 3 (novembra rakstiņos)... Es esmu ar savējo šuvusi trikotāžu, sanāk pat ļoti labi!