Pusdienas, kādas man tīk


Īstenībā šodien gatavoju kabaču ikrus. Vispār rodas sajūta, ka šo recepti visi mani lasītāji zina no galvas, jo šī ziņa nepārtraukti un jau ilgi ir populārāko ziņu pieciniekā, ilgi turējās pirmajā vietā :). 

Bet, ja bez jokiem, tad šoreiz recepti nedaudz izmainīju, kā man liekas- uz labo pusi. Ja līdz šim taisīju, tā, ka receptē bija divas galvenās sastāvdaļas- kabači un burkāni, tad šoreiz pievienoju arī rīvētu ķirbi. Darīju visu kā parasti, tikai apcepot burkānus jau pievienoju ķirbi. Vēl piebēru nedaudz kaltētus sīpolus un tomātus (tie man vienmēr mājā, jo lietoju tos maizes cepšanā). Gatavošanas beigās pievienoju vienu ēdamkaroti ābolu etiķa uz visu lielo katlu un piebēru diezgan bagātīgi klāt smalki sakapātus pētersīļus. 

Ja šo sagatavoju, tad uzreiz ir jāēd, jo man ļoti garšo! Sarīvēju 2 kartupeļus un izcepu sev kartupeļu pankūkas- tās, kurās kartupelim neliek klāt neko, izņemot nedaudz sāls un piparu. Virsū kabaču ikrus- tās es saucu par pusdienām, kas man garšo. Nevar teikt, ka es parasti ēdu to, kas man negaršo, bet man šķiet, ja nedzīvo viens, dažreiz kompānijas pēc tā sanāk! :) Piemēram, apēst kotleti, jo tāda ir sagatavota vīram vakariņās... bet kam man tā kotlete? :) 

Izbaudām rudens kulinārās baudas! 

Komentāri

Anonīms teica…
jā, tās būtu pusdienas manā gaumē, ļoti viegli un veselīgi
andrasballe teica…
Mmm.. cik gardi izskatās :) pēc sastāvdaļām arī manā gaumē Tavas pusdienas :)