Receptes, atmiņas un dabas saudzēšana

Kādu laiku atpakaļ sadomāju, ka gribu no kulinārijas žurnāliem izkopēt interesantākās receptes, lai pašus žurnālus varētu nolikt dziļākā plauktā. Apmēram paskaitīju, cik tādas receptes būs- sanāca ļoti daudz- daudz papīra aizies.

Nolēmu, ka kopēšu receptes uz jau izmantotu papīru otrām pusēm. Bet tad man ienāca prātā vēl labāka doma- kopēšu receptes uz bērnu zīmējumu otrām pusēm. Protams, ka bērnu interesantākie darbi jau ir nolikti atmiņai un saglabāšanai. Bet tagad es ņēmu tādus, kas it kā bija nolemti izmešanai.

Tā nu es noķēru 3 zaķus- tiku pie kārotajām receptēm, saglabāju bērnu darbus un vēl saudzēju dabu, izmantojot papīru vēlreiz.

Lūk- vienā pusē man ir bumbieru kūkas recepte-

bet otrā lapā- taureņi ar platiem smaidiem! :)

Vienā pusē- vista mandeļu skaidiņās, bet otrā pusē smagais vilciens:)

Vai arī- re kur Anitas Ķirbja granolas recepte, bet pretī- centieni pirmo reizi bez kļūdām uzrakstīt vārdu POLICIJA :)

Lūk tāda man izdevās pavārgrāmata! :)

Komentāri

Rozhmaizite teica…
Laba ideja, turklāt bērnu zīmējumi uzjundīs daudz patīkamu atmiņu! Es arī sen biju plānojusi veidot pavārgrāmatu! Biju domājusi pašrocīgi rakstīt, bet recepšu tik daudz, laikam tomēr jāseko tavam piemēram ;)
Irēna teica…
Burvīga pavārgrāmata!receptes ar pozitīvo lādiņu:)Puikas paaugsies,arī priecāsies..
Inese teica…
brīnišķīga pavārgrāmata - vērtīgākais jau tomēr būs ilgstošās atmiņas par bērnu zīmējumiem (man tie stāv sakrāmēti mapēs un kastēs, protams, ka tos vairs neapskatos, bet Tavā grāmatā tie būs visu laiku redzeslokā :D)
Laine teica…
Ideja kolosāla!
Tiešām!
Inga teica…
Mīļākā pavārgrāmata kādu nācies redzēt!:))) Tie puiku zīmējumi:)))
Aija Elliņa teica…
Paldies, mīļās, liels paldies! :) Jā, ir tā, ka atverot savas receptes, es tagad vienmēr muļķīgi smaidu! :)
Anonīms teica…
Ideja vienkārši ģeniāla, te bez smaida un ar gadiem varbūt bez asarām neiztikt, ļoti sirsnīgi.