Mežģīnes


Jo tuvāk ir rudens un it sevišķi ziema, jo man vairāk gribas greznoties! :) Zinu, zinu, ka tas laikam nav īsti normāli! Sievietes sapņo par puķainām kleitiņām vasarā, visas staigā nospraudušās ar ziedu piespraudēm...

Man kāre pucēties parādās uz rudens pusi. Ziema manā iztēlē ir nevis nelecoša mašīna un aizputināts ceļš, bet drīzāk Līva Tailere filmā Oņegins- skaista, varbūt mazliet skumja, kažokādās tērpta un stipri izgreznota :). Tāpēc jau laikam ir tapuši visi mani desmiti desmitu izšūtie cimdi. Un arī ziedu piespraudes es nēsāju nevis pie kleitas, bet pie mēteļa! :) 


 Rotājamies!  

Komentāri

Biene teica…
Skaisti, man arī vairāk patīk rotas uz pamata, tas ir uz apģērba.Tas tā pamatīgāk!
Biene teica…
Skaisti Tev tie cimdi!
Hela teica…
Tas taču forši, ka ziemā nepārvērties par pelēko peli, bet rotājies "krāšņām spalvām". :)
Mēs jau esam pieradušas tumšajiem gadalaikiem piemēroties attiecīgās "praktiskās" drānās un krāsās. Taču kad redzi ko izlecošu no šī fona, skats tak pieķeras, vai ne? Un kāpēc lai tās nebūtu mēs, pie kurām tas skats pakavējas?! :)
Aija, domāju, ka aizņemšos no tevis šo ideju izdaiļot tos cimdus. Man iepatikusies tā ideja! Un tavi cimdi patīk :)
Aija Elliņa teica…
Hela, rotā droši! :)
Inese teica…
skaisti cimdiņi - man jau divus gadus stāv nolikti apšūšanai un nekā... nu ja, atcerējos, ka vienu pāri jau esmu novalkājusi tāpat bez cikucakām :(, bet vēl viens pāris kaut kur mētājas (t.i., glabājas) :D
Aija Elliņa teica…
Inese, nu tad saņemies! :) bet var jau arī bez ciku cakām :)
andrasballe teica…
skaisti cimdiņi :) man arī ziemā patīm šalles un visādas cakas :)
Anonīms teica…
nu eleganti!
Diāna teica…
Es tevi labi saprotu, Aija. Man arī savā ziņā cimdu periods, bet gan ne rotāšanā, bet adīšanā, steidzos adīt dāmu pirkstaiņus, kamēr iedvesma vēl turas. (Bet jūtu, ka ļoti ilgi gan var arī neturēties, jo adu melnus un pēc pāris nedēļām nogurst acis. Vēl kādus četrus pārus dāvināšanai saadīšu, un laikam gadiem negribēšu pie pirkstaiņiem ķerties. :D)
Anonīms teica…
Es arī uzskatu, ka ziemai piemīt lielisks bailtais fons, lai izceltu sava apģērba krāšņumu:) Un cimdiņi ir ļoti, ļoti pievilcīgi! Galvenais - nepazaudē iedvesmu!
Aija Elliņa teica…
O. Diāna, es tevi ļoti labi saprotu, ar melnu lielos daudzumos ir ļoti grūti strādāt! Tu esi malacis! :)

Paldies, Zaļā Pandiņmeitene! :)