Aija pļāpā pie Anitas


Kā jau droši vien daudzi zina, Anitai ir brīnišķīgs blogs par ēst gatavošanu un arī par visādām interesantām dizaina lietām. Bet varbūt vēl neesat pamanījuši, ka Anitai ir arī priecīgs un jauks sarunu blogs :). Tajā visi ir aicināti sarunāties. 

Vienīgi stulba pārpratuma dēļ es tikai vakar atbildēju uz Anitas (lasi- bloga) jautājumiem- biju kļūdaini sapratusi, ka uz šiem jautājumiem jāatbild tikai līdz augusta beigām, kas, protams, nav taisnība. Un tieši tagad par šo sarunāšanos vēl var saņemt brīnišķīgu bonusu

Parunājiet arī jūs ar Anitu! Tikai domājiet, ko sakāt, jo... tas kaut kā dīvaini atgriežas pie jums :D. Uz jautājumu, vai es ēdu naktī un ko, es atbildēju, ka sevis dēļ neko nevaru darīt naktī, jo naktī man nāk miegs. Varu vienīgi, ja bērniem ko vajag utt.  Un ko jūs domājat? Šonakt bērnu un kaķa dēļ cēlos augšā tieši 3 reizes!!! :) 

Jaukas sarunas! :) 

Komentāri

Irēna teica…
pierunāji, arī došos papļāpāt :):)
Inga teica…
Nemaz nezināju par šo blogu! Paldies, ka padalījies:)))
Aija Elliņa teica…
Inga, aizej arī Tu papļāpāt! :)
andrasballe teica…
Forša ideja :) Es tikai ne līdz galam spēju saprast - kas tās par kartiņām? :) Tiešām - izlasīju reizes 2, bet tomēr nesapratu.. :D