10 cimdu maratons


Esmu to paveikusi! 10 pasūtītie cimdi ir gatavi!

Īstenībā jau prātīgs cilvēks noteikti gatavotu ragavas vasarā un ratus ziemā (vai kā tur bija)- šūtu cimdus visu gadu, nevis tad, kad ir sezona. Bet man tā nesanāk! Un galu galā- šī vasara jau bija tāda trakā, karstā, pludmales somu vasara, kādi tur cimdi! :)

Šogad daudz izmantoju mazās sēkliņpērlītes, tā tikai vairojot savas galvassāpes :DDDD, bet neko nevar darīt- gribas skaistāk, krāšņāk un greznāk. Ja pagājušajā gadā bieži izmantoju mežģīni kā rotājumu, tad šogad mežģīne ir vairāk kā fons pērlītēm.

Komentāri

Antra teica…
Nu jāaaa... te jau tikai ar galvassāpēm!!! Šoreiz man vislabāk garie violetie ar to plato mežīni! Man patīk arī tās lieklās diegu puķes... vienīgais rodās bažas... vai žestikulējot un visādi daroties nebūs tā, ka tas smukums mēgs aizķerties aiz pogas vai vēl kur citur. Izskatās jau smuki, bet es no praktiskās puses. :)
Aija Elliņa teica…
Zini, es pati ziemā lietoju baltos cimdus ar puķi, pagaidām nekādi nepatīkami atgadījumi nav bijuši, ceru, ka arī nebūs! :) :)
Inese teica…
nu i darbiņš - vai nav grūti tādā konveijerā? Man jau pie trešā cimdu pāra būtu apnicis un tad jau tālāk taptu tikai tehniski atstrādāti, jo radošā iedvesma tik daudzskaitlīgam pasūtījumam būtu zudusi :)
Anna teica…
OOO, garie ir vienreizēji skaisti...
Irēna teica…
jā, man arī tie garie vislabāk, bet vispār visi jauki, kā parasti!!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anna, Irēna!

Inese, man bija ļoti ļoti grūti! :) :) :) Jo tikko biju atdevusi 10 un uzreiz (cik ātri cien var) bija jāuztaisa vēl 10:DDDD Bet es sev nozvērējos, ka nebūs nekādu kompromisu un domas- gan jau būs labi! Ar tādu ideju arī strādāju! :) :) Un esmu apmierināta ;)
Anonīms teica…
nu skaisti, nesaprotu, kur tās idejas rodās, neviens neatkārtojās, malacis
Inese teica…
nu tā jau ir, kur tad vairs liksies no zemūdenes :)