Ziemas soma

Jau kopš septembra runāju par to, ka vasaras somas nebūs manas vienīgās šūtās somas. Zināju, ka noteikti taps arī pa kādam ziemas modelim, lai lauztu stereotipu, ka auduma soma ir tikai vasaras soma. Tad nu beidzot tapa ar’!

Izmantoju-

1) velveta audumu,
2) kokvilnas audumu oderei,
3) sintaponu oderei,
4) pērlītes rotāšanai (visu to pirku veikalā Abakhan) ,
5) 35 cm garu rāvējslēdzēju,
6) līmaudumu,
7) diegus,
8) šujmašīnu.

Somas šuju apmēram pēc vienas shēmas, darba gaitā daudz kas nemainās, izņemot modeli. Mainās arī detaļas- ieloces, iešuves, viens rokturis vai divi utt.

Šai somai ir rotājumi uz dažām puķēm, izšūti ar pērlītēm.

Ir divas kabatas- viena mobilajam telefonam, otra citām lietām.

Odere izoderēta ar sintaponu, lai soma turētu formu. Ir rāvējslēdzējs, lai nav jābaidās par somas saturu.

Soma gatava iziet ielās :)))))

Komentāri

Irēna teica…
mīļa un jauka!
Diāna teica…
Tiešām skaista, velvets ir grezns materiāls. Man ļoti patīk forma. Manai vecajai somai sāk krāsa lobīties, Tu mani iedvesmoji sākt domāt par jaunu un pašas šūtu.
Aija Elliņa teica…
Paldies, Irēna!

paldies, Diāna, kapēc ne, it sevišķi ja, piem., tai pašā Abakhanā var tik skaistus audumus dabūt par ne pārāk dārgām cenām... Un tāda soma būs tikai Tev!
Inese teica…
skaista un grezna soma - ļoooti patīk...
Es nekādi nevaru pieķerties šūšanai - audumi, mākslīgās ādas u.c. materiāli kaudzēm sagādāti ar lielu apņēmību uzražot kādu somu, ideju pārpārēm, bet komunikācija ar šujmašīnu biedē...
Anonīms teica…
Burvīga soma :) Visu cieņu Tavai prasmei izveidot tās auduma puķes, jo es nekad nepadomātu, ka tas ar roku šūts - likās, ka jau oriģināli tāds audums bijis. Tā kā šī detaļa mani ļoti ieinteresēja - varbūt var uzzināt - Tu vispirms izdekorēji to velvetu un tad viņu griezi, lai šūtu?
Vispār šī soma ir atkal kārtējā lieta Tavā blogā, kas tā uzrunā, ka gribas izmēģināt. :)
Anna
Aija Elliņa teica…
Inese, vajag tik sākt un aizies tā lieta! :)

Anna, cik žēl, ka man tas jāsaka, bet lentītes izšuvums bija jau uz auduma :) . Es tikai izšuvu ar pērlītēm pa virsu. Kad es to audumu ieraudzīju Abakhanā, es sapratu, ka tas ir jāņem, izskatās tik dekoratīvi un skaisti. ja to pats darītu, man liekas, tai somai nebūtu vērtības, kāds tur darbs būtu ieguldīts, būtu žēl to nēsāt!

Bet, man prieks, ka patīk! Un ja noveicās, šādus skaistus audumus var atrast veikalā arī par saprātīgu cenu.

kas attiecās uz manu ieguldīto darbiņu- izšuvumu ar pērlītēm, tad to daru, kad ir izgriezta detaļa, tad īsti labi redzu kur un ko vajag šūt!
Anonīms teica…
nu atkal viena skaista lietiņa!