Šalle Reinim



Izadīju vīram šalli!

Tās adīšana nu gan izrādījās viens nāvīgi vienmuļš pasākums! :) Vīrs ierosināja, ka nevajag nekādus rakstus, tādu parastu- taisnā adījumā :)))))))). Bet es teicu- tad es būšu aiz gara laika pagalam! Netapa jau nekas tik grandiozs, kā Kiki mājas lapā redzamā šalle, bet tomēr savu laiku un pacietību prasīja.

Izlietoju apmēram 170 gramus dzijas.

Raksts pavisam vienkāršs-

1) 1 rindiņa- malējais valdziņš, 4 labiski, 2 kreiliskie, 4 labiskie (kas veidos pīni), 2 kreiliskie, 11 labiskie, 2 kreiliskie, 4 labiskie pīnei, 2 kreiliskie, 4 labiskie un malējais valdziņš.

2) 2 rindiņa- malējais valdziņš, 6 labiskie valdziņi, 4 kreiliskie pīnei, 15 labiskie, 4 kreiliskie pīnei, 6 labiskie un malējais valdziņš.

Pīnē krustoju valdziņus katrā astotajā rindiņā, pirmos 2 valdziņus atstājot adījuma priekšpusē, izadot nākamos divus un sakrustojot ar pirmajiem diviem.

Komentāri

Inese teica…
man ar kā reizi jāuzpīņo cepure, šalle un dūraiņi kādai jaunkundzei - tagad esmu dažādāko pīņu rakstu meklējumos, lai sanāktu kas pīņots un vienlaikus arī meitenīgs un romantisks :)
Aija Elliņa teica…
Kad uzpīņosi, noteikti parādi mums visām! :)
Jūlija teica…
Šalle mazliet citādāka kā Kiki plānotā, jo smalkāka dzija un pīnītes līdz ar to, bet tas jau nemazina šalles burvību :) Domāju, ka valkātājam dikti patiks :)

P.S. Ja kādai vajadzīgi pīņu raksti, padalījos šeit ar grāmatiņu: http://craftjulija.blogspot.com/2010/11/durainisi.html
Aija Elliņa teica…
Paldies, Jūlija, par linku un labajiem vārdiem, protams! :)
Antra teica…
Nu taisni uz valsts svētkiem piesāvoša šalle!!! Pa kuru laiku tu vēl šito uztaisīji?!?! :o
Aija Elliņa teica…
Antra, kā jau esmu minējusi agrāk, man ļoti patīk adīt otrdienu vakaros, jo tad es skatos Dr Hausu un CSI Maijami :))) un pa divām stundām var daudz noadīt! Tad vēl pieķeru klāt kādu citu vakaru un šalle gatava! :DDD
Anonīms teica…
šalle izdevās superīga, galvenais, ka Reinītis pats izvēlējās arī dziju (retums starp vīriešiem), šalle viņu izdaiļoja un pats bija priecīgs
Inese teica…
:) nu jau top paraudziņi, drīz jāķeras pie produktīvā darba, dzija gan tāda piņķerīga, tā ka darbiņš nebūs no vieglajiem...