7 cimdi

Tā nu tas ir- kur ir, tur rodas! Rakstīju jau iepriekš, ka no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam bija jāizdekorē, jāizšuj septiņus cimdu pārus... tad nu strādāju čakli brīvdienās.

Protams, šī nav nodarbošanās, ko var veikt cauru dienu. Katreiz, kad esmu tikusi apmēram līdz otrā cimdu pāra beigām, acis vairs nerāda, kakls ir stīvs un idejas trešo cimdu dekorēšanai vairs galvā neienāk! :)

Bet, kas apsolīts, jāizdara. Lūk, kas man sanāca!

Un tā visa rezultātā, esmu saņēmusi uzdevumu sataisīt vēl desmit cimdus! :) :) Pie darba!

Komentāri

Inese teica…
ļoti skaisti - šoreiz mans favorītpāris ir baltie cimdiņi :)
Anonīms teica…
O, tie nu gan ir tempi! Visu cieņu!
Anna teica…
Čakli strādāts! Parasti fanoju par oranžo krāsu, bet šoreiz mani favorīti ir baltie un sarkanie...Bet, jebkurā gadījumā brīvdienas pavadītas ražīgi...:)
Irēna teica…
malace! Visi jauki, jā baltie un sarkanie man arī ļoti patīk! Viss būs iekustējies, vai ne?
Aija Elliņa teica…
Paldies, meitenes! jā, tempi bija jāattīsta :) :)

Man pašai arī ļoti patīk baltie, jau iesaucu tos par Sniegbaltītes cimdiem :) :), jo tie fliterīši gaismā ļoti skaisti vizuļo!
Aija Elliņa teica…
Varbūt, Irēnīt, vēl jāuztaisa arī tie desmit tc Domina... tad jau redzēs, es ļoti ceru! :) :)
Anonīms teica…
cimdiņu dekori paliek arvien filigrānāki un izsmalcinātāki,
M A L A C I S
Zkss teica…
Mani fav.- melnie 1 rindā otrie un melnie apakšējie pirmie.
Antra teica…
Eh! Un dēļ visa šitā smukuma tu ar mani caurām dienām nerunā ;(
Bet nu ko lai saka! VNK SKAISTI! :) Un galvenais, lai visas Latvijas dāmas uzskata par obligātu modes kliedzineu šoziem iegādāties Tavus cimdiņus! ;)
Aija Elliņa teica…
Paldies, paldies un vēlreiz paldies! Šie visi komentāri mani iedvesmo darboties vēl čaklāk! :)