Drukā un priecājies!

Nezinu, varbūt es tiešām tagad stāstīšu par to, ka 2 x 2 = 4 un izrādīsies, ka VISI to jau zina, bet riskēšu... :)))

Kopš manās mājās ir uzradusies šāda mistiska ietaise-

mana dzīve ir kļuvusi daudz laimīgāka! Printējot, nedrebu bailēs, vai svarīgākajā brīdī nebeigsies krāsa... sēžot teātri un atceroties, ka bērniem vajag mārtiņdienas maskas, esmu droša, ka tās arī varēšu uztaisīt. Vairs nedusmojos uz vīru, ka viņš ir aizmirsis nopirkt jaunu krāsu kārtridžu, bērniem jebkurā laikā varu izprintēt krāsojamās lapas utt. utt. ! Un arī savas kurpju kastes varu izdaiļot bez stresa.

Nu lūk- mums ir jauns printeris, kuram ir iespējams pieslēgt krāsu ''trauciņus’’ jeb nepārtraukto krāsas padeves sistēmu :)))) un tie nav jāuzpilda pēc katras kaut cik nopietnas printēšanas. Vai nav brīnumains izdomājums?

Vīrs gan teica, ka šādu lietojot visi un visur un es esmu atpalikusi par 100 gadiem datorjomā, lai nu tā būtu! :) Varbūt vēl kāds atrodas uz tādas pašas attīstības pakāpes kā es! :)

2 x 2 = 4 !!! vai nav jauki? :DDDDD

Komentāri

Irēna teica…
nu es arī esmu atpalikusi! paldies par info! kur pirki un kā ar cenu?sīkāķ vari aprakstīti?
Inese teica…
es arī esmu tai pašā attīstības pakāpē :D
Man gan arī printeris sen kā nav un jauna iegādi visu laiku atlieku, bet nu ir jau tik nepieciešams, ka jāpērk vien būs...
Tā ka pastāsti vien sīkāk par šīm brīnumpudelēm
Maija teica…
Es arī labprāt uzzinātu mazliet vairāk par šīm printēšanai domātajām pudelītēm. Pirmo reizi tādas redzu.
Aija Elliņa teica…
Pirkām http://inksystem.lv/, cenas tur var papētīt un tās sistēmas arī.

Varot meklēt arī citās vietās, kur pārdod uzpildāmus kārtridžus, visideālāk esot, ja printeris ir Epson firmas, mūsējais saucās Epson Stylus SX215.

Var vienkārši piezvanīt uz to firmu, izstāstīt, kāds tagad ir printeris un pajautāt, vai var pieslēgt šādus bundulīšus klāt, ja nevar, tad, protams, jāpērk jauns. No printera iet tādas kā caurulītes uz bundulīšiem un viss, var strādāt.

Izdevīgums- cena krāsām ir ap 5 Ls par 100 ml, bet parastajā kasetē no katras krāsas ir kādi 20- 25 ml un cenas jau jūs pašas zināt...

Un, protams, tas, ka tā krāsa iet ilgi! Es jau printēju labu laiku un nekāda izmaiņas krāsas līmenī neredzu! :) :)
Laine teica…
Nu, redz, Aija! Nemaz ne pavisam nekļūdījies domādama, ka kādam tas noderēs! Arī es esmu autā par šīm bundžām! Man tādas vajag kā ēst!!!
Elīna teica…
Es arī pirmo reizi ko šitādu redzu. Noderīgs verķis! paldies, ka ierakstīji ziņu par šo.
Inese teica…
Aija, mans vīrietis strādā IT jomā un ir ļoooti izglītots tajā (piemēram, kad viņš runā pa telefonu darba jautājumos, es saprotu tikai saikļus :D), bet tādu uzparikti arī redz pirmo reizi - iznāk, ka viņš arī ir atpalicis par 100 gadiem :D, es jau viņu par to informēju :)))
Aija Elliņa teica…
Inese, tā gan nevajadzēja!!! :))))))

man prieks, ka ieliku šo ziņu, jau nojautu, ka var noderēt! :)
Anonīms teica…
Galvenais nenovērtēt par zemu savas zināšanas, vienmēr kādam kaut kas var noderēt un tāds arī ir šĪ bloga uzdevums. PALDIES!