Kurpju revīzija

Būtu es Kerija Bredšova, man būtu skapis vai pat atsevišķa telpa, kur salikt savas 150 kurpes... Bet tā kā ne es esmu Kerija Bredšova, ne man ir 150 kurpes... tad savas 10 ar pusi arī kaut kā ir jāsakārto!

Vajadzēs-


1) kurpju kastes,
2) dāvanu saiņojamo papīru vai jebkuru citu dekoratīvu papīru,
3) līmi, šķēres,
4) fotoaparātu,
5) printeri.

DARU TĀ

Kurpju kastes aplīmēju ar krāsainajiem papīriem. Nobildēju visas savas kurpes, izprintēju bildes, izgriežu, salīmēju uz kastēm.


Kastes, manuprāt, izskatās pietiekoši dekoratīvas, lai tās atrastos arī redzamā vietā.

Tāpat var glabāt arī cimdus un citas nesezonas lietas. Pateicoties bildei, kastīte nav jāver vaļā un jāmin, kas tajā iekšā.

Un vispār- kā tā Kerija Bredšova var visus tos savu manolo blannikus nonēsāt, es kārtojot kurpes secināju, ka pagājušajā, priekš manis nenormāli karstajā un nogurdinošajā vasarā visu laiku esmu vilkusi gandrīz vai tikai vienas jēzenes... Nu kāds tur sekss un kāda lielpilsēta! :)))))))))

Komentāri

Irēna teica…
trūkst vārdu! Tava izdoma nebeidz mani pārsteigt! Burvīgi!
Inese teica…
:D es esmu tik slinka, ka nevaru vien pieķerties šito darbiņu izdarīt, bet katru reizi, kad visas savas n-tās kastes vāveroju ārā, lai atrastu tās vienīgās īstās kurpes, kuras man ir tiiiik nepieciešamas un nevaru tās atrast, tad gan sev svēti nosolos savest kārtībā kurpju kastu invāziju...
Bet krāmējot atpakaļ visu, ko esmu izmētājusi, nodomāju, ka es taču tagad noteikti atceros, ko kurā kastē ielieku :D Te nu vari minēt, vai es to atceros brīdī, kad man atkal steidzami vajag īstās un vienīgās kurpes :D

Tavs izpildījums ir fantastiski skaists!
Aija Elliņa teica…
Paldies, paldies! :)

man arī ir slinkums, bet rezultāts mani priecē, it sevišķi tas, ka nav dikti jāmeklē pēc tam...

Man vispār ir smieklīgs stāsts par meklēšanu, jo tā man ir tāda kā bērnības trauma, jo cik atceros no bērnības, mana oma mūždien kaut ko meklēja- nu tepat kaut kur bija!!! nu kur palika!!! :)))))))) un tapēc man ir mānija visu ko var, visu sakārtot tā, lai varu atrast! :)

vienīgais, ka mazie kvadrātmetri un divi mazi bērni mazliet ir ienesuši korekcijas manā kārtības mīlestībā :DDDDD
Antra teica…
No coment! Vienreizēji... Un tu vēl saki, ka esi slinka???
Anonīms teica…
Es par šādu lietu esmu sapņojusi jau no jaunības, tagad kad tēvs nopirks to aparātiņu, ceru, ka man arī būs, līdz šim iztiku ar aprakstiem, bet tas nav tas.
Aija Elliņa teica…
Jā, protams, digitālais aparāts te ir vajadzīgs, jo diez vai ir ērti uz filmām fotografēt un skriet uz Maximu taisīt bildes :))))) Nu tad , māmiņa, gaidi jauno aparātu, tad varēsi izvērsties! :)
Agnese teica…
Manas 30-40 kurpju kastes sen jau aplīmētas ar bildēm, jo sen jau nevar uzminēt, kas iekšā :)
Aija Elliņa teica…
Agnese, pat ja ir tikai 5 kurpju kastes, kaitinoši ir katrai iekšā ieskatīties un meklēt vajadzīgās kurpes :D