... pazudusi tīmeklī...

Savu blogu rakstu tikai kopš jūlija, bet ne vienu reizi vien man ir nācies paziņot, ka mājās nav elektrības un/vai internets pazudis... šī nu atkal ir tā reize, kad Latvijas dzelzceļš labo savus vadus un tā kā mēs esam kaut kādā mistiskā kārtā ar viņiem saistīti, mums 4 dienas darba laikā nav elektrības. Vakar, kad tā uzradās, secināju, ka ir zudis arī internets... Nu ko var gribēt no tādiem, kam pasta adresē ir vādu salikums ''lauku teritorija'' :))))))))

Bet ir arī jaukas lietas- vakar biju aizbraukusi uz Rīgu ar mērķi ''uzlādēt'' savas krietni nosēdušās baterijas un apmeklēt divas izstādes. Beigās sanāca divas izstādes un divi pirkumi!

Pirmkārt, ja kāds ir noilgojies pēc riktīga krāsu sprādziena, iesaku apmeklēt galeriju Istaba, K.Barona ielā 31 a. Tur šobrīd izskatās šādi-

Tās ir Ilzes Avotiņas gleznas, kas apskatāmas izstādē ar nosaukumu Terase. Māksliniece pusgadu dzīvojusi Barselonā, kur arī smēlusies iedvesmu šiem darbiem. Ja patīk viņas darbi, noteikti iegriezieties un papriecējiet acis!

Otra vieta, kuru apmeklēju, uzķērusies uz reklāmas ''Ievā'' bija dizaina veikals INRE, kurā bija solīta dāņu adījumu dizaina izstāde. Adījumi, protams, bija, bet ekspozīcija bija tik maza, ka varu teikt tā- ja ejat garām, tad ieejiet, speciāli meklēt nav vērts! Vienīgais, ko varēju secināt no šīs izstādes, ka adījumu dizaina iespējas ierobežo tikai mūsu iztēle... tie daži darbi, kas tur bija, bija patiešām interesanti pārsvarā ar ļoti rupju un ļoti plānu dziju salikumiem.

Trešā vieta, kur iegriezos bija Otra elpa, kur parasti iegriežos, ja sanāk būt tuvumā. Un tur es iegādājos pāris nieciņus, kuri neapšaubāmi un noteikti man noderēs kādu rokdarbu rotāšanā-


Pirmā lietiņa maksāja 0.50 Ls un tamborētās puķītes visas kopā 0.80 Ls. Domāju, ka 1.30 Ls, ziedoti labdarības mēķiem, mani noteikti nepadarīs nabagāku, bet tieši otrādi- bagātāku!

Un visbeidzot, grāmatnīcā Zvaigzne par bankrota cenu- 2 Ls iegādājos grāmatu, kas manas sajūtas strauji tuvina Ziemassvētku brīnumam. Parasta bērnu grāmatiņa, bet mani ārkārtīgi uzrunāja ilustrācijas. Kad ieraudzīju grāmatiņu veikalā, likās, ka tā pilnīgi zaigo :)))))). Diemžēl šobrīd grāmatiņa nav blakus un nevaru pateikt, kā sauca mākslinieci, kas veidojusi skaistās bildes! Priecājaties kopā ar mani!








Sniegs būs!!!

Komentāri

Irēna teica…
es jau domāju, kur esi pazudusi?
Klejojot pa vietējiem blogiem, nākas secināt, ka cimdiņzvēri tiešām sākuši strauji vairoties- CIMDU / ZEĶU sezona!
Laikam uz nodarbībām vairs neviens nenāks...
Inese teica…
es jau ar paspēju sailgoties - nodomāju, ka tik nav kādā cimdu ražotnē atkal iekritusi :D
Par internetu - atceros man ar uz dažām stundām pazuda elektrība, bet internets pēc tam uz diennakti bija nobeidzies :) Tā tas ir, mums, atkarīgajām smags trieciens...
Anonīms teica…
nu atkal ir apmeklēti kādi ekselenti pasākumi, paldies skaisti un pacilājoši un iedvesmojoši. PALDIES
A r cieņu un mīlestību ome
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inese un ome Par labiem vārdiem!

Irēna, ko brīnies, tik daudzus jau esi apmācījusi, ieinteresējusi?! :)))))) Zvēriņi rullē!
Antra teica…
Nu klau! Esi klīdusi apkārt manam darbam! Visas vietas ir apmēram 3 min. attālumā no mana biroja! Nu vai tā var? Var tācu izsautk vecu draudzeni ārā uz kādu tēju! ;)
Inese teica…
:D re kā Tevi pieķēra :D!!!
Laine teica…
Super, Aija! Paldies, ka liki pievienot manām nākamnedēļ Rīgā apskatāmajām vietām vēl vismaz divas!
Aija Elliņa teica…
Jā, Inese, pieķēra gan! :)

man prieks, Laine! :)