Putnu vērošana. Ziemas sezona.

Reiz vasarā stāstīju, kā es vēroju putnus. Neņemu statīvu un fotoaparātu, neeju uz pļavu un 4 stundas nesēžu slēpnī. Viņi paši pie manis atlido! :)

Ziemā gan ir savādāk- ziemā mēs viņus pievilinam. Jo kā gan lai savādāk sauc putnu barotavas izgatavošanu un uzstādīšanu tieši pie virtuves loga, sev un bērniem par prieku!

Lūk, ko mēs varam novērot-


Atlido arī pa kādam lielākam un krāšņākam eksemplāram-


Un, protams, visur klātesošais zvirbulis arī tepat!

Tā es sēžu un vēroju putnus. Ziemas sezonā. :)

Komentāri

Irēna teica…
un ko tad nabaga Mince-arī sēž kaut kur tuvumā un vēro??:)
Aija Elliņa teica…
:)))) ai, Irēna, viņa vēro un tādus kaujas saucienus izdod! :) Viņas iemīļota vieta ir tieši uz virtuves palodzes, no kurienes paverās šis skats! :)
Irēna teica…
jā, es neuzdrošinos uz lodžijas barot zīlītes, mans kaķis to neizturēs:)
spaariite teica…
vai kādreiz neesat mēģinājušas taisīt pašas putnu bumbas, meklēju tīmeklī, bet tā īsti nav skaidrības par vielu , kas satur to visu kopā
Inese teica…
Cik skaisti!!!
Man šie prieki iet secen, jo maniem kaķiem infarkts būtu nodrošināts...
Jau tā katru putnu, kas uz palodzes aiz nezināšanas uzlido, ar žagošanos un siekalām pavada, kur nu vēl šitādus skatus noskatīties.
Laukos mums kaķi iemācījās pa sienu skriet augšā, tad ar zobiem ieķeras speķādā un karājas - i ne vairs atlaist, i ne sagremot :)

Spaariit, vai tad tie nav tauki, kamā tos graudus saveļ? Īsti gan nezinu...
Elīna teica…
Manējā kaķene arī pus dienu pavada uz virtuves galda.
Aija Elliņa teica…
Spaariite, vai māte Google neko nesaka šajā sakarībā... es arī nezinu, kā taisa tās bumbas...

Man ir tāda kaķene, ka viņai varētu pa galvu peles skraidīt un viņa diez vai uztrauktos! :))))

Riktīgi viņa uztraucas tikai par suņiem- aizvakar pat, nabadzīte, 3 stundas nosēdēja zem dīvāna, jo bija iemukusi ''nepareizajā'' istabā, tajā, kur uzturējās arī ciemos atnācis mopsis! IZlīda no dīvānapakašas tikai kādas 2 stundas pēc mopša apciemojuma beigām :DDD
Anonīms teica…
nu kas tie jums par resniem pārbarotiem putniem, tā ka nevar noteikt sugu, manā rajonā tādu nav, tāpat kā Mincīte, nevar saprast spalva vai tauki
Aija Elliņa teica…
Hei, vai tā Anonīmā, ir mana māmiņa? Kādi tur tauki, mums visi ir ar skaistu un pūkainu apmatojumu, ieskaitot putnus aiz loga! Ziema taču! :)))))))))
Daiga Brakmane teica…
Tas retais viesis ir dižknābis. Smuks! :)

Bumbas ar putnu barību kopā tur vienkārši tauki. Bez sāls! Tos izkausē, samet klāt sēklas, ieliek kādā traukā - un putniem kūka gatava.
Aija Elliņa teica…
Paldies, Daiga! nu jau patiešām tas drīz atkal kļūs aktuāli- es domāju putnu barošanu! :)