Silti!


Viens safilcēts džemperis ilgi gulēja kaudzes pašā virsū un kārdināja mani ar savām krāsām un rakstiem. Šodien ķēros tam klāt- šuvu vienu dāvanu, kuru atrādīt vēl nevaru. Bet, vai nu likšu džemperi  nost un atstāšu sevi bez kāda jauna, silta aksesuāra!

Darīju tā. Nogriezu džemperim vienu daļu (piemērīju pie senākas cepures)- to, kas apakšmala. Vienu sānu malu atstāju kā ir, neaiztiku. 


Otru vīli (fotogrāfijas labajā pusē) aizšuvu ar vilnas diegu ar rokām. Šujmašīnu būtu slinkums kurbulēt un nav jau arī elektrības šodien! 

Tad šī taisnstūra detaļas augšmalu apšuvu ar lieliem dūrieniem un savilku diegu. Ieguvu cepures dibena daļu. Tad savilku arī  sašūto vīli. Tas izskatās tā- 


Abus savilkumus veicu tā stingri! Diegu nostiprināju. 

Gatavs! 



Ieguldītais laiks- aptuveni minūtes 20, cepures cena... kādi 10 santīmi!? :) 



Komentāri

Anonīms teica…
kāda skaista cepurīte, malacis, kas tad tevi sabildēja, nu vienkārši prieks skatīties!
Aija Elliņa teica…
Pati protu bildēt! :D Man taču Reinis kādu laiku atpakaļ uzdāvināja statīvu! :)
Elīna teica…
Krāsas tieši tās, kas man šobrīd pielipušas visvairāk - viss iekš drusku lillā:)
Irēna teica…
nu tiešām skaisti!
Aija Elliņa teica…
Elīna, es piedāvāju bērniem uztaisīt cepurītes pirms kāda laika, bet Kristians man teica- nu bet mamma, tur ir tik daudz meiteņu krāsas!!! Es teicu- bet pamats taču tumši zils! Viņš- vienalga, daudz rozā un violetais :D

Paldies! :)
Sandra Spu teica…
Izcila cepure. Tieši šodien noskatījos uz saviem reciklēšanas maisiem un nodomāju, ka kaut ko vajag uzcept. Mēģināšu, pēc tava ieteikuma, uztapināt cepuri.
Anita teica…
Tā, es laikam esmu vienīgā, kas vēl nav mēģinājusi safilcēt džemperus un no tiem kau ko uzšūt. Tik laba cepure!
:) Nu lūk... tagad man gribas filcētus dūraiņus un cepuri.. ar acu caurumiem:) - kaut piekrītu.. rõzā un violetā nav puiku krāsa. nu nav:) nav ..:) fuuuu... Violetā vien varbūt burvju...:) vai vecmeitu:)
Madara teica…
Anita, es ar vēl nav filcējs džemper un provēj ššut :D man tā idej vēl stāv plauktā :D
feina cepure Aija. prieks skatīties. foršs rezultāts :D un aidomājus, ko es te vēl bremzē un neprovēju šo to :D
Laine teica…
Nu forša bezelektrības reciklējumballīte tev bijusi!
Esi tikusi pie džemperu krājumiem? 10 santīmi? Wow!
Par krāsām runājot - ne teicu, ne kā citādi iegrozīju, bet Niklāvs jau tagad pasaka, ka rozā redz, neesot puiku krāsa...
Aija Elliņa teica…
Meitenes, uz priekšu! Kas var būt labāks par kādu siltlietu no filcēta džempera, mūsu ta klimatā! :D

Laine, džemperis bija milzīgs un maksāja Humanā 30 santīmus, no tā uzšuvu 2 izstrādājumus un vēl palika pāri, tā, ka rēķinu, ka katrs izstrādājums varētu maksāt 10 santīmus :D
Anna teica…
Nu ir "vāks"! Šitas re-cik-lēti trakums jau pārspēj visu! Tu zini, es jau gaidu tos tavus reciklēšanas brīnumus katru reizi, bet šis gan laikam pārspēj visus iepriekšējos...Vienreizēji!
Bet iepriekšējā ieraksta kaķis mani ir vienkārši savaldzinājis...
andrasballe teica…
Cik forša cepure & ideja kā tāda :) Man vienīgi galā prasītos bumbuli, bet nu tas varbūt tāpēc, ka kādas pēdējās divas nedēļas domāju sev par cepuri ar bumbuli :)
Eju meklēt džemperi!