Pasaka par Zibeni un bandīšiem


Katra mamma pārdzīvo un uztraucas, ja slimo viņas bērns. It sevišķi, ja ir augsta temperatūra vai slimība ir ieilgusi... bet ir viens slimošanas veids, kas, no vienas puses, man tracina, no otras- iepriecina. Tieši šāda slimība šobrīd ir manam lielākajam bērnam. Tas notiek tā- pa nakti viņš klepo pretīgu sausu klepu, es neguļu, iztēlē jau zīmēju visšausmīgākās ainas- augstu temperatūru no rīta, bez maz vai jau braukšanu uz slimnīcu... tā es dažas stundas neguļu un kad no rīta aizmiegu, teju septiņos mani bērns modina ar šādu vai līdzīgu tekstu (šoreiz tieši šādu)- mammu, celies, es tev uzzīmēju pasaku par Zibeni Makvīnu un bandīšiem. Celies, tu lasi, bet es klausīšos!!! :) Nu ko, ceļos ar' un lasu-


(Apčī! Izdzirdēja Zibens. Kas tā par skaņu? Teica Zibens. Ko Zibens teica? Rrrrummmm! Brauc Puņķutapa. Ak nē! Iesaucās Zibens. Tūlīt mēs tevi noķersim. Iesaucās Zibens. Atsaucās visi bandīti. Āaaaaa! Ķērca Zibens. Man ir jābēg prom!  Nekur tu nebēgsi. Atsaucās DJ. Zibens ieraudzīja Metriņu.)   Pasakas beigas. :D 

Nu lūk, tāds bija mans rīta cēliens. 

Vēlāk Kristians mani pusaizmigušu (jo naktī, kā zināms,  klausījos kā viņš klepo un slikti gulēju) izveda pastaigā uz vietējo ievērojamo vietu- ūdensputnu barotavu jeb dīķi, ko izraka, kad cēla jaunās mājas. 

Lūk, ejam!


Pa ceļam mums ir akmeņu krāvums, kurā var uzrāpties katrs, kurš ir sirdī alpīnists. 


Ir pat atkritumu kastes un soliņš, uz kura kulturāli pasēdēt :)


Un pat par sunīšu izklaidēm ir padomāts... šoreiz gan izklaidējas Kristians. 


Bet tad jau esam klāt. Skaisti, kā vienmēr! Šodien viņi pilnīgi mirdz! 






Un vēlreiz- esiet veseli!  

Komentāri

Irēna teica…
Burvīga pasaka un burvīgi foto!!Sveiciens jaunajam autoram un lai ātrāk veseļojas!
Anonīms teica…
nu vai nav skaista diena un vēl pēc gulbju barošanas tējas dzeršana pie omītes un opīša. Paldies jums.
Aija Elliņa teica…
Paldies par tēju :)
Diāna teica…
Ai, cik skaisti! Putniņi un akmeņi, un pasaka.
Man jo īpaši acīs iekrita DJ - manējie pasakā tādu neiedomātos ierakstīt - un biezā, kārtīgā ziemas jaka, šobrīd aktuāla tēma.
Aija Elliņa teica…
Jā, man atkal bildē liekās, ka tā jaka izskatās par biezu šim laikam, bet tā kā gājām lēni un vējiņš jau sākās, tad tā tik vien bija :)

nu jā, DJ... arī brīnos :)

Starp citu, tie raibie gulbju bērni, kopumā ir 6, šodien tikai viens pa dīķi rotājās. Skaisti
andrasballe teica…
Pasaka Tev labā :) un veselību autoram!
Bildes ar gulbjiem fantastiskas.. tas, ka viņi spīd no ūdens kaut kā vai kaut kāds spalvu maiņas vai tamlīdzīgs process ar pašiem gulbjiem.. Kādu laiku atpakaļ dzīvoju vietā, kur daudz gulbju bija, bet ko tādu nekad nebiju redzējusi.
Aija Elliņa teica…
Paldies, Andra! zini, domāju, ka tā spīdēšana ir vienkārša zibspuldzes un ūdens lāsīšu saspēle, bet izskatās varen skaisti :)
Inga teica…
Interesanta pasaka! :))) Un pastaiga pa smuko - putnu bildes feinas! :)))Akmeņi - man jau šķiet, ka katra bērna sapnis tāda kaudze:D
Ātri tikt uz pekām!!
Aija Elliņa teica…
nu ja, labi, ka vakar pastaigājām, šodien jau tikai mājās un ar tējas krūzi rokā! :)
Anonīms teica…
Ļoti smuks zīmējums, labi sakombinēts teksts ar pašu ilustrāciju ;) Autoram uzslavas un laba vēlējums veseļoties!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Artiņ, nodošu autoram! :)
Anonīms teica…
nu tā Salaspils tak ir viens paradīzes nostūris