Dāvanu maisiņi- ātrais variants

Nesen pļāpājām caur e-pastu ar vienu lielisku rokdarbnieci un nu jau gribas teikt- draudzeni par sarežģītiem un laiku prasošiem rokdarbiem. Viņa (vārdu neminu, jo nav iespējas šobrīd paprasīt atļauju viņu citēt), attiecībā uz rokdarbiem atrakstīja man tādus vārdus: ''Es neesmu maratoniste, bet sprintere, un ik pa laiciņam ir jāmaina sprinta celiņš...'' Neko precīzāku es nepateiktu arī par savu patreizējo attieksmi pret rokdarbiem- gribu ātri, lai redz rezultātu un vēlams, lai ir funkcionāls. Agrāk adīju džemperus, šuvu sev drēbes, bet tagad pēdējā aizsāktā jaka gaida savu iznācienu jau kādu piekto gadu :). Varbūt tas saistīts ar to, ka mājās jātiek galā ar vēl maziem bērniem un ikdiena tiek sadalīta mazos posmos starp ''gribu ēst, iedod zīmuļus, brālis mani sit! utt.''.

Tādā sadalītā posmos ikdienā, atgadījās man piedzīvot pilnīgu apjukumu. Vakar es secināju, ka esmu nopirkusi dāvanu krustmātei, kura svinēs dzimšanas dienu 21.augustā un rīt atbrauks apsveikt savu mammu un māsu, kuras ir Helēnas un svinēs savu vārda dienu 18.augustā, bet viņām- Helēnām es esmu vispār aizmirsusi ko sagādāt. Gaišā doma dāvināt veselu maisu ar veselīgiem našķiem arī ir izgāzusies. Lieta tāda, ka esmu interneta veikalā pasūtījusi augļu un dārzeņu žāvētāju, bet to piegādās tikai rīt- tātad helēnās. Izžāvēt ābolus, mežrozes, kazenes u.c. vairs nav laika.

Kaut kā no situācijas jāiziet un nolemju uzšūt vismaz maisiņus veselīgajiem našķiem un iekšā ielikt ko citu veselīgu- dr.Tereško tējas. Rudenī noderēs. Šis nu ir tieši tāds rokdarbs- sprintiņš, kādus šobrīd daru labprāt. Pie viena gribu izmēģināt jau sen plauktā savu kārtu gaidošu tekstila krāsu.



Vajadzēs-

1) kokvilnas auduma gabaliņus,
2) organzas un atlasa lentītes,
3) fliterīši.

DARU TĀ

Motīvu, kuru vēlos attēlot uz maisiņiem atrodu gadus desmit vecā žurnālā Verena. To pārzīmēju uz papīra un izgriežu ar manikīra šķērītēm. Novietoju uz auduma un ar sūklīša palīdzību pārnesu krāsu uz auduma. Audumu, pirms tam, protams, izgriežu vēlamajā lielumā. Žāvēju zīmējumus 2 stundas, kā norādīts tekstilkrāsas lietošanas instrukcijā. Pēc tam vēl no kreisās puses pagludinu ar gludekli.

Sašuju maisiņiem vīles, apšuju augšdaļu ar atlasa lentīti. Izšuju motīvus ar fliteriem, lai interesantāk izskatās.

Atstāju maisiņa sānos atlasa lentītē neaizšūtu vīli, kurā ieveru organzas lentīti.

Mazas dāvaniņas vārda dienā gatavas!




Komentāri

Irēna teica…
jā, paštaisītie dāvanu maisiņi ir arī mana vājība, ir gadījies, ka reizēm maisiņš sagādā lielāku prieku kā saturs...
Aija Elliņa teica…
:) :) Apsolos drīzumā ielikt vienu nedaudz darbietilpīgāku maisiņu krustdūriena tehnikā, kuru joprojām aktīvi lieto tā, kurai tas tika uzdāvināts :)
Unknown teica…
jā visa sāls ir maisiņā, pārējais nav svarīgs, tādi maisiņi ļoti noderīgi ikdienā.PALDIES! bIJA LIELS PRIEKS
Aija Elliņa teica…
Lūdzu, ņem par labu!