Vecu kartona paku jaunā dzīve

Aizvakar vakarā apsolu bērniem taisīt kuģi no kartona pakām. Aši ieskatos mājas lapā http://www.looledo.com/index.php/ss-milktastic.html un apsolu, ka skatīsimies ''špikerī'' un taisīsim. Diemžēl esmu aizmirsusi, ka visu dienu nebūs elektrības un tas nozīmē, ka ''špikera'' arī nebūs. Nu ko, esam tik drosmīgi, ka nolemjam darboties paši uz savu galvu. Lielākais dēlēns saka, ka atceras, kāds izskatījās kuģis. Es gan neatceros :) Darbosimies radoši!
Vajadzēs-

1) Vienu lielāku un vienu mazāku kartona pakas,
2) 2 tualetes papīra rullīšu vidiņus,
3) 1 papīra dvieļa vidiņu,
4) papīra līmi,
5) baltas un krāsaina papīra loksnes,
6) diegu,
7) šķēres.

DARĀM TĀ

Sagādājam visu nepieciešamo.


Aplīmējam kastītes ar baltu papīru.


Vecākais bērns saka, ka vajag 3 skursteņus. Ja vajag, tad vajag, viņam jau labāk zināms! :) Aplīmējam visus trīs rullīšus ar krāsainu papīru.

Iezīmējam mazākajā kastītē skursteņu vietas un izgriežam ar mazām šķērītēm.


Salīmējam lielāko un mazāko kastīti kopā un novietojam savās vietās skursteņus.

Ņemam par paraugu 20 santīmus un izgriežam iluminātorus.

Noteikti vajag arī glābšanas laivas un glābšanas riņķus! Vēl no diega un krāsainā papīra taisam karogu (piedodiet par krāsu un proporciju nelielu neievērošanu) un svētku karodziņus.

Kuģis ir gatavs pasaules jūrām un okeāniem!

<>

Komentāri

Diāna teica…
Lielisks kuģis, es arī pamēģināšu, kad sakrāsies kastītes. ;)
(Un paldies par iepriekšējo ierakstu, es sajutos ļoti personīgi aizkustināta.)
Aija Elliņa teica…
Man prieks, Diāna, tāds bija mans mērķis- personiski aizkustināt! :) :) Arī es biju personiski aiskustināta par Jūsu komentāru! :)
Unknown teica…
super kuģis, gribētos paceļot jūsu neatvairāmajā kompānijā
Aija Elliņa teica…
...šodien pusi dienas cīnījāmies ar kaut kādu buldozeru, bet vēl nepabeidzām :) :)