Lidmašīnas un es...

Maniem zēniem ļoti patīk mašīnas. Man patīk lidmašīnas.

Pat nevaru aprakstīt tās sajūtas, kas mani pārņem... tuvojoties lidostai. Lidmašīnas dzinējs, kas uzņem apgriezienus, manām ausīm ir kā skaista mūzika. Ieraugot lidmašīnu debesīs, man liekas, ka tā ir pilna ar laimīgiem cilvēkiem. Laimīgiem tikai tapēc, ka viņiem ir iespēja lidot. Zinu, ka daudzi tagad lido apstākļu spiesti un nelaimīgi. Bet šis ir cits stāsts.
Kad zēniem gribas kaut ko par mašīnām, es viņiem lasu priekšā grāmatu.

Grāmata mani nedaudz garlaiko, bet kā teica mans paziņa, ko satiku kādreiz Ņujorkā- life is partnership- un es lasu.

Toties zēni man brauc līdzi, kad es gribu redzēt lidmašīnas.

Domāju, ka daudzi nemaz tādu vietu nezin. Ja ir interese, brauciet turp (atrodas tieši blakus lidostai Rīga), jo muzeja direktors pastāstīja, ka šīs vietas nākotne esot neskaidra un varbūt, ka drīzumā muzejam nāksies pārcelties, tika uz kurieni... vēl nav zināms.

Muzeja eksponātu ir daudz un sajūta ir tāda kā nedaudz pabaisa, jo varu tikai iedomāties, ko šīs lidmašīnas un helikopteri ir piedzīvojuši savā ''darba mūžā'', kur lidojuši un ko ''redzējuši''.


Diena ir silta un saulaina, varam netraucēti staigāt un pētīt.

Un pasapņot par lidojumiem. Šo bildi, starp citu, uzņēma mans trīsgadnieks- pirmie soļi fotomākslā :).

Kopš pirmā muzeja apmeklējuma, ir tapis arī kas jauns- tāda kā telts ar milzum lielu lidmašīnu modelīšu ekspozīciju, par ko zēni, protams, ir īpaši sajūsmināti.

Tā mēs vadām pēdējās vasaras dienas.

Informācija par muzeju šeit http://aviamuseum.org/LV/.

Komentāri

Unknown teica…
muzejs ir lielisks, bijām tur pirms 2 gadiem, Kika vēl bija maziņš, lidostas tuvums un iespēja redēt kā paceļās un nolaižās lidmašīnas ir vienkārši neaprakstāma, paldies par uzaicinājumu
Aija Elliņa teica…
Brauciet vēl! man liekas, ka tagad iespēja redzēt lidmašīnas, kas paceļas ir vēl lielāka- ceļas vienā gabalā! :) :)
Diāna teica…
Es nemaz nezināju par tādu muzeju. Obligāti aizbraukšu ar savējiem. Paldies par ieteikumu! (Un prieks redzēt to veco grāmatiņu, ko pati bērnībā pētīju - gan bez sevišķi lielas izpratnes.)
Laine teica…
Hmmmm, arī man fakts par šādu muzeju bija paskrējis garām! Paldies par info! Jauku vasaras nogali!
Irēna teica…
Tu esi ļoti laba mamma!
Aija Elliņa teica…
Jā, Diāna, es no grāmatas arī neko nesapratu :(
:) :)! Tā tik puišu prātam! :)

Visiem paldies par labajiem vārdiem!