Pieneņlaika... mango lassi

Mans lielākais bērns- gudrītis (nu ir tāds periods, kad viņi paliek dikti gudri un bārsta visādas filosofiskas pārdomas) :D, braucot no bērnu dārza teica, ka ir pienācis tāds ļoti karsts vasaras laiks UN (to viņš saka ar lielu uzsvaru un paceļot rādītājpirkstu) tas nozīmē, ka ir jātaisa daudz aukstus kokteiļus. Lūk pirmais no tiem! :)

Recepte no Škola gastronoma Nr 02 (175) 01/2011, bet internets arī ir pilns ar līdzīgām mango lassi receptēm.

Vajadzēs-

1) 400 g konservētus mango sīrupā (esmu tādus pirkusi vienīgi Stockmann lielveikalā),
2) 400 ml bezpiedevu jogurta,
3) šķipsniņu malta kardamona,
4) ledu.

DARU TĀ

Visas sastāvdaļas sakuļu blenderī, beigās pievienoju ledu un pakuļu vēl. Saldummīļi varbūt gribēs saldāku, tad var pievienot nedaudz cukuru vai pūdercukuru.

Gardi!


Komentāri

Madara teica…
nu jā, gardi izskatās. nesāpētu kakls ar ko jau mocos mēnesi, tad varētu ko tādu apgatavot :D
Aija Elliņa teica…
nu zini, Madara, es ieliku vienu mazu ledus gabaliņu un tikai, lai apmānītu puišeli! :D, tā, ka mums jau arī sanāca diezgan silts!
Dzen tās kakla sāpes prom! :)
Inga teica…
Mazais filosofs! :)))) Sasmējos - kā viņš Tev tik ļoti neuzkrītoši deva mājienu par kokteiļiem...:)))
Madara teica…
es jau dzenu tās ienas un kakla sāpes ar priežu pumpuriem prom. un šodien izprovēšu vēl vienu recepti, ko vēlāk ielikšu. būs viens baigais brūvējums :D
Anonīms teica…
nu tavi mazie atraktīvie cilvēciņi, un tik pamet idejas, labi, ka viņiem TĀDA mammīte, kas visu māk un visu atbalsta
Aija Elliņa teica…
Jā, Inga, tagad nu tiešām ir tāds brīdis pienācis, kad nāk ārā visādas pērles! :)

Zini, mammu, ja es atbalstītu VISAS viņu idejas, tad es nezinu... es šķiroju tās!!! :D

Gribam mēs ar' ,Madara, brūvējuma recepti! :)
Irēna teica…
mmmmmmmmmmm, ilgi liksi tik garšīgas receptes, vienreiz saņemšos un braukšu ciemos!:))
Aija Elliņa teica…
Irēna, katrā laikā! :)
Sarkanā Biete teica…
O, man ar' "lasīši" dikt garšo:) Gudrs tev puisēns, un savas idejas māk citiem iepotēt izpildei:)
Aija Elliņa teica…
Un galvenais, ka katram savam metode kā to mammu izkomandēt- lielākais ar gudriem komentāriem, mazākais toties ar skaidri formulētiem apgalvojumiem pavēles formā :D