Priecīgu Miķeļdienu jeb Vikingu kuģis

Kā šodien (virtuāli) pačukstēju Inesei blogā komentāros, Miķeļdiena noteikti nav mans gada gaidītākais notikums. Man patiešām nepatīk taisīt kompozīcijas no dārzeņiem, jo neesmu apveltīta ar fantāziju šajā jomā un nekādi maģiski tēli manā apziņā neraisās ne domājot par ķirbi, ne par kartupeli. Laikam vainīga audzināšana, jo šķiet, ka man bērnībā mācīja, ka ar ēdienu nespēlējas :) :). Inesei arī minēju, ka vienmēr kompozīciju veidošanu uzgrūžu vīram :), kam tas visai veikli padodas. Pati sev vien atvēlu baklažāna pārnešanu mājās no lielveikala plauktiem.

Lūdzu vērtējiet! Top vikingu kuģis.

Vajadzēs-
1) internetā sameklētu un izdrukātu kuģa galvas attēlu,
2) baklažānu,
3) burkānu,
4) papīru,
5) kartonu,
6) krāsu zīmuļus,
7) īsākus un garākus kokteiļu kociņus,
8) šķēres,
9) līmes pistoli, papīra līmi, līmi Moments.


DARA TĀ

Izgriež un salīmē kopā no interneta izdrukātās kuģa galvas detaļas.


Tad no baklažāna top kuģa korpuss, no burkāna tiek izgriezti vairogi.

Vairogi ar kokteiļu kociņiem tiek piestiprināti pie kuģa sāniem . No papīra tiek izgriezta bura un atbilstoši izkrāsota. No kartona top airu lāpstiņas.

Ņemot palīgā līmes pistoli un superlīmi no kociņiem un sagatavotajām detaļām top masti un airi.

Kā pēdējā tiek izkrāsota un ar attiecīgu cieņu kuģim pievienota tā galvenā sastāvdaļa – pūķa galva.

''Visbeidzot uz kuģa klāja kāpj kapteinis un bīstamākais jūras radījums, kas daudzu gadsimtu garumā nedalīti saimniekoja visās jūrās no Skandināvijas līdz pat Spānijas piekrastei, var doties ceļā'', es ceru ka visi saprata, ka šis nav mans teksts, bet citāts no kuģa būvniekiem :) :).


http://www.regia.org/Ships1.htm Šeit var smelties informāciju un kuģa galvas attēlu :) :)


Skaisti! Un galvenais, ka kārtējo reizi esmu izsprukusi no kompozīciju veidošanas no dabas veltēm :) :) :)

Komentāri

Diāna teica…
Malacis! Es tiku cauri vēl vienkāršāk, pateicu, lai tasa paši, kā nu prazdami. (Beigu beigās gan vīrs arī kaut kā aizrāvās un iesaistījās.)
Inese teica…
es ir beigts - sākumā likās, ka ko tik sarežģītu es gan neuzdrošinātos gatavot, bet tad ienāca prātā, kā grebu mašīnas salonu ķirbī, lai vienā gabalā saglabātos arī jumts, kā tur iekšpusē ķimerēju sēdekli un stūri. Plus vēl piekabi ar ziedu vezumu. Nemaz i nerunājot par Formula 1 no burkānšķēlītēm un izgrieztām detaļām, kas tika stiprinātas ar īstajām skrūvēm :D
Vienvārdsakot ķerti mēs esam sencīši ar tām Miķeļdienu kompozīcijām - neatceros, ka mana mamma būtu tā ākstījusies :D
Aija Elliņa teica…
Diāna, pareizā pieeja! :)

Inese, nu viens trakums, tā jau kaut kāda gatavā zinātne, ne kompozīcijas... :) :) :)
Irēna teica…
nu kolosāla darbošanās un rezultāts!
Aija Elliņa teica…
Varu pastāstīt, ka viss ir sanācis skaisti un pamatīgi, jo darīts bez steigas- puišelītis ir riktīgi saslimis, bērnu dārza izstādē piedalīties nevar, bet tā sapņoja par kuģi, ka mierīgā garā tas arī tika sataisīts, pašu priekam! :)

Paldies, Irēna!
Anonīms teica…
NU UNIKĀLĀ ELLIŅU ĢIMENE, ko tik jūs nevarat dabūt gatavu, es jūs apsveicu, jūs viens otru pārspējat ar talantiem, vikingu kuģis ir iznācis vienkārši skaists, gribās kāpt virsū un doties sirojumos!
oma
Aija Elliņa teica…
Paldies, Oma! :) :) šis jau tikai tēta nopelns...
Antra teica…
WOW! Mjā... man parasti arī uz šitiem izdoma nav bijusi. Puikas paši kaut ko konstruē un veido. Varu tikai apbrīnot!!!
Lilu teica…
Fantastisks darbs!
Skatoties, atcerējos kā man gāja ar palīdzēšanu saviem puikām. Ilgi nevarējām par dažiem dizaina elementiem vienoties, bet galu galā rezultāts bija tīri ciešams.
Aija Elliņa teica…
Re- gandrīz katram kāds stāsts par šo lietu savā pieredzē, vai ne? Paldies, Lilita! :)
Anonīms teica…
Dievs Jums devis visas labas īpašības ,kuras protat pielietot .bērni arī jau sevi pierāda,ka prot darboties.paldies Jums....
Aija Elliņa teica…
Paldies, Anonīms, par tik sirsnīgiem vārdiem! :)