Silta un ''egoistiska'' zivju zupa lietainam laikam

Domāju, ka daudzas mazu, bet jau pietiekami saprātīgu bērnu mammas sapratīs par ko būs šis stāsts.

Vai jums ir pazīstama situācija, kad zogaties uz virtuvi, lai pa kluso apēstu, piemēram, šokolādes sieriņu? Vai jūs zināt, kā tas ir, kad sagribat kādu konču, un mēģinat to pa kluso attīt no iesaiņojuma papīriņa un no blakus iztabas atskan: ''Mamma, ko tu tur ēd, mēs arī gribam!''. Bez šaubām, es nerunāju par situāciju, kad mājās palicis viens brokastu maizītes gabaliņš un līdz veikalam vēl jāpagaida- katra mamma paliks bez brokastīm, bet bērns paēdīs... Es runāju tieši par brīžiem, kad visa kā ir gana, bet gribas kaut ko pa kluso...

Ja pa kluso tāpat nesanāk, tad es daru tā- vāru sev kaut ko tādu, kas garšo tikai man! Pat ja kāda mazā mutīte teiks: ''Es ajī gibu", tad pagaršojusi mammas egoistisko našķi tāpat ātri liks mieru!

Zivju un sīpolu nīdēji var tālāk nelasīt! Parējiem- lūk (avots- jau diezgan pasen izdots žurnāls Ļiza)!

Vajadzēs-
1) 500 gr zivs filejas,
2) 2 (kā rakstīts žurnālā- saldus) sīpolus,
3) 2 ķiploka daiviņas,
4) 1 apelsīnu,
5) sāli,
6) 3 ēdamkarotes laima sulas (es liku citrona),
7) maltu melno piparu,
8) pēterīļus,
9) 2 ēdamkarotes olīveļļas.

Šī ir oriģinālā recepte- es dažreiz pēc noskaņojuma pievienoju arī nedaudz kartupeli, bet tā lai nepārmāc zivs fileju.

DARU TĀ
Sīpolus un ķiploka daiviņas notīru, sīpolu sagriežu, ķiploku saspiežu ķiplokspiedē. Apcepu tos olīveļļā. Apelsīna miziņu norīvēju un sulu izspiežu. Ieleju katlā ūdeni un pieberu apelsīna miziņu. Pavāru kādu brītiņu, neilgi, dažas minūtes. Receptē teikts, ka jālej nevis ūdeni, bet zivs buljonu, pagatavotu no kubiņa. Es nekad tā nedaru. Pieberu nedaudz zivs garšvielas, mazliet sāli un ir gana laba garša. Zivs fileju sagriežu mazos gabaliņos un apslaku ar citrona sulu. Ielieku zupā un uz lēnas uguns vāru minūtes 5. Pieleju klāt svaigi spiesto apelsīnu sulu un laima sulu, pieberu melnos piparus un pētersīļus. Apelsīnu sula dod šai zupai īpaši maigu garšu, ko nevar panākt, ja liek klāt tikai citrona sulu.

Komentāri

Anonīms teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Anonīms teica…
Sasmējos! :D Pati vēl vakar atgriezu ūdens krānu, tinot vaļā karameles papīrīti. :D
Un zupa izklausās garšīga.
Aija Elliņa teica…
Nu re, Kāmju mamma, es zināju, ka mani sapratīs daudzas! :)
Anonīms teica…
zupiņa ir Rītiņa virtuves cienīgs produkts, vai tad tiešām nevienam mazulītim negaršoja? jā, uz saldumiem gan ir liela konkurence!!! Rihardiņš redz un jūt caur sienām
Aija Elliņa teica…
Nu tā kā šoreiz bija tas variants ar kartupeli, tad ēda gan šķidrumu un kartupeli! :) :) Bet, kad ir tikai ar zivi, tad ir 100 % egoistiskā zupa :) :) :)
Irēna teica…
mērena deva egoisma ir veselīga!
Antra teica…
Par šo tēmu. Šorīt ejot laukā no mājas, mana rokas soma bija tā vaļīgi pavērusies, ļaujot visiem apskatīt saturu... Protams, ka 10 gadīgais puika kāri iemeta aci... un ko viņš ierauga... krāsains konfekšu iepakojuma papīrs un tukšs... mammu!!! tu visu esi apēdusi?!!?! Ak vai! Tas tik bija! A es varēju tik pateikt - bet re kur tās končas uz galda uzbērtas, man tik papīrītis! Vilšanās bija manāma diezgan liela :D Jo tās bija C bitamīna sūkājmās končas :P
Katrai mammai pa vairākiem desmitien stāstu par šo tēmu ;)
Mans egoistiskais ēdiens ir - zilais siers :D