Zeķuzvēri

Mana satikšanās ar zeķuzvēriem bija mistiska. Vecākā bērna audzinātāja palūdza man uzšūt bērnu dārza grupiņas leļļu kolekcijai suni. Ilgi mocījos, nekas man nepatika, suns nesanāca. Tad saņēmu savā http://www.inbox.lv/ pastkastē uzaicinājumu piedalīties zeķu zvēriņu šūšanas darbnīcā. Šī darbnīca notikšot radošajā telpā Tasty. Biju dzirdējusi par tādu vietu un tēma arī bija kā man radīta, uzaicinājums nāca īstajā brīdī. Mārketings bija labs un leļļu bildes iespaidīgas, tikai nedaudz māca šaubas, vai tiešām dzīvē var uzšūt tieši tādas!

Nodarbība pārspēja visas manas cerības! Radošās nodarbības vadītāja Irēna Lauriņa divās stundās pierādīja, ka katrs var būt mazliet burvis un no zeķu pāra uzburt vienreizējas lietas. Viņas pašas šūtie zvēriņi bija vienkārši dievīgi un tie top joprojām. Žēl, ka ko tādu nemācēju pirms gadiem pieciem, tad maniem bērniem nebūtu nevienas pirktās mīkstās mantiņas. Divas stundas radošajā telpā paskrēja nemanot un, braucot mājās, likās, ka visu ceļu muļķīgi smaidu! Vilcienā gribējās sēdēt, izvilkt savu pirmo uzšūto oranžo ziloni no somas ārā un visiem rādīt. Pat nevaru izskaidrot, kādēļ mīkstu mantiņu šūšana pieaugušam cilvēkam rada tādu prieku.

Bet nu pēc kārtas- šodien nolēmu uzšūt tādu apaļu un punčainu zvēriņu. Re, kā man gāja...

Vajadzēs-

1) zeķu pāri,

2) sinteponu pildījumam,

3) dažas pogas,

4) diegus, adatu, šķēres

DARU TĀ

Sākumā izgriežu zvēriņa ķermenīti. Nošuju vīlīti, lai izveidojas kājiņas, apmetinu, jo zeķes audums diezgan viegli irst.

Piepildu ķermenīti ar sinteponu.

Izgriežu detaļas kāju apakšdaļai.

Tad sašuju kājas apakšdaļu.

No otras zeķes izgriežu detaļu zvēriņa galvai.

Piepildu detaļu ar sinteponu un tad ļauju vaļu fantāzijai. Sašuju galvu vajadzīgajā formā, piešuju galvu pie ķermenīša, piešuju acis, ausis, citas detaļas. Leļļuks gatavs!


Citreiz uzrakstīšu arī par cimdu zvēriem, kurus mācījos šūt citā burvīgā vietā- Otrā Elpa. Arī tos mācīja ''pieradināt'' Irēna Lauriņa.

Komentāri

Unknown teica…
nu kas ir šis mazais mīļais mīkstais mazulītis, laikam zaķītis? ļoti jauks un aizkustinošs
Aija Elliņa teica…
Viņš ir arī tests katra iztēlei! :) Tev zaķītis, man aitulēns :) :)
Irēna teica…
jā, žēl, ka es arī nemācēju tādus darināt pirms daudziem gadiem, kad meitas bija maziņas, bet tapa jau šis tas cits toreiz , un tagad tiek mazbērniem...
Aija Elliņa teica…
Irēnīt, Jūsu mazbērni var būt laimīgi par omītes prasmēm!
Antra teica…
Re kā! No vnk zeķītēm! :) Tu man parādīsi kā un kas jādara? Es ļoti ceru, ka drīzumā man dikti gribēsies pašai tādu kolekciju pilnu māju :))
Aija Elliņa teica…
Es Tev to no visas sirds novēlu!
Unknown teica…
nu kā Žanītis, sakarā ar karstumu laikam negāja apgaitā, pa gurķiem jau varēja pačabināties, jeb pasēdēt zirņos
Aija Elliņa teica…
Nu ko tad katru dienu klejos apkārt? :) :)
Antra teica…
:D :D :D rādu Kristoferam Tavu lapu un lielisko Žani. Zini, ko viņš pateica?!!? :o Grūtniecis Žanis! :D :D :D
Aija Elliņa teica…
Nu nu nu! Varbūt tikai neliels alusvēderiņš :)
Inese teica…
ku feins aprakstiņš - kā es tā iepriekš to visu skatīju un nemaz i nepamanīju - tik te vairākos citos blogos žēlojos, ka aprakstiņu nav šitiem zvērukiem :)
Tā ir - neredz, kas acu priekšā...
Aija Elliņa teica…
Es atkal lasīju, ka Tev nav aprakstiņa, bet bija neērti teikt- man ir man ir!!!
muļķe es, citreiz teikšu! :) :)