Blogera svētās dusmas un citi jaunumi

Šodien, sākusi zvanīt citai Salaspils firmai, kas piedāvā interneta pakalpojumus, netīšām uzzināju, ka tā, kas man (ne)piedāvā internetu ir beigusi pastāvēt jau 2 mēnešus atpakaļ. Un tas nekas, ka mans vīrs vēl nesen viņiem pārskaitīja naudu jau par decembra mēnesi... Kad šo ziņu pavēstīju vīram, viņš teica: ''Dzirdu tavā balsī svētās blogera dusmas!'' :))))))))))). Tā lūk! Gaidu, kad jaunā firma atrisinās manas problēmas! :)


Bet dīkā nesēžu. Rokdarbošanās (paldies, Laine, par šo jauko vārdu) turpinās! Pa šo laiku ir tapusi berete.


Raksts tāds pats kā beretei, kas tapa pirms kāda laika, tikai šī ir nedaudz izrotāta ar melniem fliteriem.

Esmu tapinājusi arī divus jaunus cimdus.

Šie cimdi ir rotāti ar sēkliņpērlītēm, stikla rotājumiem un fliteriem.

Arī melnie cimdi ir rotāti līdzīgi.



Un vēl es gribu visiem parādīt, ka cenšos nobeigt jaku SEV, kuru adu jau kādus gadus 6, bet tas būs atsevišķs stāsts! :))))

Te tā tiek piemērīta pie vienas līdzīga fasona jaciņas. Un rādu jums to negatavu tāpēc, lai būtu kāds stimuls to vienreiz nobeigt. Piedurknes ir pusē, atlicis pavisam nedaudz! :)

Komentāri

Diāna teica…
Skaisti! Un jaciņa būs ļoti glīta un sievišķīga, izcels krūtis.
Anna teica…
Ļoti čakla rokdarbniece...berete mani sevišķi uzrunā, bet kopš nogriezu matus, man tādas vairs nepiestāv...:(
Anonīms teica…
Paldies, Diāna! Anna, zini, tad vajag piemeklēt pareizo bereti, jo man ir viena, kas piestāv ar izlaistiem matiem, bet otra tikai ar savāktiem! :) Aija no mob.tel.