Šūšanas lietas...

Kamēr cīnos ar elektrības un interneta zuduma sekām, gribēju pastāstīt, kas interesants notika manā māja pagājušajā svētdienā un kāds tam sakars ar blogu.

Reiz rakstīju, ka esmu pamanījusi lielu jucekli savā šujmašīnas ''saimniecībā'' un esmu atradusi neskaitāmas šujmašīnai piederošas lietas, kuru pielietojums man nav skaidrs. Tā kā šim rakstam bija daudz komentāru, tad sarunājam ar manu draudzeni Antru, kas ir speciāliste šajā jomā vienreiz satikties, saprast kas ir kas un padalīties arī ar mana bloga lasītājām informācijā. Tad nu lūk, šī tikšanās jaukā un neformāla gaisotnē ir notikusi :), daudzas lietas esmu noskaidrojusi, pēc nelielas bilžu un tekstu apstrādes būs rakstiņš par šūšanas lietām!

Komentāri

Inese teica…
:D beidzot!!! Es jau sen šo dienu gaidu!!!
Man pat ir aizdomas, vai mums nav līdzīgas tās šujammašīnas... un es nu neko no tās nesaprotu, tik priecājos, ka viņa mani tādu glupu pacieš :)
Laine teica…
Super, Aija - tu ieraksti savējo, lai redzu, ko varu stāstīt tālāk no kursiem jeb nodarbībām Cēsīs! Gaidu rakstu!