Pavārasistents

Ne tikai Normāls Cilvēks mājas lapā ir visur klātesošs skaists kaķis, kas vēro ēdienu tapšanu un kā liekas, arī pirmais nogaršo tos! Man arī ir savs pavārasistents! :) Pārsvarā gan aizmidzis...

Jaukas atlikušās brīvdienas, izgulieties, kam miegs nāk! :DDDDD

Komentāri

Inese teica…
beidzot es redzu tavu skaistuli!!!
Mana mamma nekādi nespēj saprast, kā mani kaķi virtuvē pa galdu mīņājas... :), bet mums ir noruna ar viņiem: "Tie var darīt uz galda, ko vien un kad vien vēlas, izņemot ēst gatavošanas brīdi :)" Ar gadiem mans Minku karalis šo vienošanos ir manāmi pavilcis uz sev izdevīgu pusi, bet mēs tik un tā kaut kā sadzīvojam :)
Irēna teica…
nu šitie mīļumiņi jau asistē visur... un kāda šai krāsu izjūta!
Aija Elliņa teica…
Jā, mīļās, tā ir mana skaistule Mince :) :) Nu tak nespēj tās mūsu sirdis turēties šiem zvēriem pretī :) Manējā pa galdu nestaigā, bet tur ir tā īpatnība, ka viņa man iet ārā, dārzā un mājās pārnāk tikai pagulēt man blakus, virsū, tuvumā, paasistēt adīšanā vai gatavošanā utt :DDDDDDD, tāpēc man nav daudz skaistu viņas bilžu, jo viņa parasti vai nu ēd vai guļ! :)
Anonīms teica…
tas nozīmē, ka tavs pavārasistents ir tā pārēdies, ka var gulēt pie visu tavu brīnumu tapšanas, laiskais kaķis
Aija Elliņa teica…
Kā skaidroja mūsu veterinārārsts dr. Masaļskis, kaķim esot 16 !!! stundas diennaktī jāguļ un pārējā laikā (nakts laikā):) jāblandās riņķī :) :) manējā ir tuvu šim režīmām! :DDDDD