Zivs fileja apelsīnu mērcē

Kad beidzot esmu sagaidījusi tādu dienu, kad visi aiziet savās gaitās un arī bērni beidzot veseli un iet uz bērnu dārzu un es palieku viena... tad es šuju, šuju, šuju savus 10 pasūtītos cimdus...

Bet- kaut kā jāpabaro arī savs egoisms. Jāpabaro burtiskā nozīmē! :)

Vajadzēs-
1) zivs fileju,
2) apelsīnu sulu,
3) ķiploka daiviņu/as,
4) pētersīļus,
5) sāli, melnos maltos piparus,
6) nedaudz skāba krējuma.

DARU TĀ

Ķiploka daiviņu izlaižu caur ķiplokspiedi. Pētersīļus smalki sagriežu. Ķiploku, pētersīļus, sāli un piparus sajaucu putriņā un apsmērēju ar to zivs fileju. Apvārtu fileju rīvmaizē. Droši vien šo punktu var arī izlaist, bet es šoreiz tā daru.

Karstumizturīgu trauku nedaudz iesmērēju ar taukvielu, lieku iekšā zivs fileju. Leju iekšā apelsīnu sulu. Tīk daudz, lai veidojas mērcīte, bet zivi tai nav jāapsedz :). Receptē teikts- uz filejas izliek sagrieztu sviestu nedaudz. Es šoreiz nelieku. Pēc izvēles.

Lieku cepeškrāsnī un cepu minūtes 20.

Izņemu no cepeškrāsns, ielieku šķīvī. To suliņu, kas radusies cepšanas gaitā noleju, pievienoju tai pāris karotes skāba krējuma un uzsildu. Mērcīti leju pāri zivtiņai un pārkaisu ar pētersīļiem.

Labu apetīti!

Komentāri

Anonīms teica…
kaut arī šodien pusdienās pārēdos, bet liekās, ja piedāvātu, varētu turpināt
Aija Elliņa teica…
:) :) Pārsmējos! :)
Antra teica…
Nu zini! Es tā vēl sākšu mīlēt zivi!!! Un ja Tu man vēl ko tādu uztaisītu kādreiz... ;)
Aija Elliņa teica…
Nu visa mana bloga mērķis ir, lai Tu iemīlētu zivi! :) :) :)

mājienu sapratu! es svētdien labprāt vēlreiz ēstu šo zivi! :) :)
Antra teica…
WOW! Vot tā!!! Nāksies ēst zivi!!! :P Bet es tikai priecājos ;)