Tā labāk...


Es vienmēr gaidu sniegu. Un šorīt sagaidīju. Nezinu cilvēku, kuru pozitīvi neietekmētu baltā krāsa!

Nu un kas, ka būs jābrien, nu un kas, ka būs jātīra, nu un kas, ka mašīna iestigs (un nedomājiet, ka man tā negadās, es dzīvoju tādā vietā, ka zinu par to visu :)))))) Neļausim metāla kastei (mašīnai) ietekmēt mūsu prieku par sniegu!

Un liekas, ka tā esam soli tuvāk arī Ziemassvētkiem!

Re, ka divi jau metušies cīņa ar sniegu! :)

Varbūt rīt būs jau savādāk, bet šodien ir skaisti!



Arī Mincei savs prieciņš- jāpaasina nadziņi.

Un, galu galā, jāpagaršo kā tas sniegs garšo! :)))


Komentāri

Inese teica…
skaists laiks, skaistas bildes, skaista Mince :) Pirmais īstais sniedziņš arī man uzjunda īpašas emocijas, pat aukstums netraucē priecāties kā bērnam :D
Mēs ar šodien aizkūlāmies līdz mežam fočēties, tikko bērns "atļaus" salikšu mūsu bildītes...
Aija Elliņa teica…
Gaidīsim, Inese, Tavas bildes! :) mēs jau mežā nebijām, tas tepat pie mājas pagalmā :) :)
Anonīms teica…
puisīši ļoti strādīgi, kaut nu tas nezustu ar laiku, viņi vakar nošķūrēja gandrīz visu to lielo laukumu
Antra teica…
Ak! Kaut man būtu tavs sniega optimisms :D
Aija Elliņa teica…
Antra, kaut es varētu vismaz daļu no tā Tev uzdāvināt Ziemassvētkos! :))))))
Anonīms teica…
šis optimisms uzradīsies(Antriņai), kad aizbrauks no Rīgas, Rīgā viss ir dubļi, vajag vismaz -15 un par visām lietām piemērotu apģērbu, tas laikam galvenais, lai nesalst