13 jautājumi

Ceru, ka rakstītājs neapvainosies, ja nocitēšu šeit, kādu e-pastu saņēmu šodien:

''Sveiks, ēdienu blogeri.
Jaunajā recepšu žurnālā Mārtiņš Sirmais atbildēja uz trīspadsmit ar kulināriju saistītiem jautājumiem, un es sekoju viņa piemēram un izdarīju tā pat (http://www.signis.lv/trispadsmit-jautajumi/).

Varbūt tu arī vari?
Signis''

Varu, protams, varu! :) :)

Paldies, Signi, par e-pastu un paldies par informāciju par jauno žurnālu (cik gan PAR būs šajā teikumā)! Jāpameklē būs Salaspils centra vienīgajā kioskā!

Nu tātad (mazliet sajūtos kā skolas laikā, kad bija jāaizpilda atmiņu klades :DDDDDD)...

1. Nosauciet trīs produktus, kas vienmēr ir jūsu mājās!
Izlaižot miltus, cukuru un tamlīdzīgus, teikšu, ka tie ir sieri (dažādi), rozīnes (jo esmu rozīņatkarīgā, varētu rozīnes pievienot pat pie kotletes, ja tas būtu piedienīgi) :) :) un kāds zivs gabaliņš.

2. Jūsu mīļākais restorāns?
Gaidu tikšanos ar tādu. Kādreiz mūsu ģimenei patika aizbraukt uz ''Lielvārdes ostu'', bet nu jau laikam tā ir vēsture vai tuvu tam?

3. Dzēriens, ko visbiežāk izvēlaties?
Tā kā pēc bērnu piedzimšanas mana ''sportiskā forma'' alkoholisko dzērienu lietošanā ir neglābjami zudusi un tos gandrīz nelietoju, burbuļūdeņus nedzeru un kafija vairs negaršo, teikšu- ūdens.

4. Maltīte, kas visvairāk palikusi prātā?
Nezinu vai visiem tā ir, bet man maltīte paliek prātā ne pašas maltītes, bet kādu blakus apstākļu dēļ... Piemēram atceros ķirbju krēmzupu, ko ēdu savā pirmajā braucienā uz ārvalstīm, kad biju vēl ļoti jauna un dziedāju sieviešu vokālajā ansamblī ''Nianse''. Tas likās kaut kas tāaaads, ārzemes, pilni veikali ar viskautko un ķirbju krēmzupa ar tajā peldošām puķītes formā izveidotām ķirbju sēkliņām un saldā krējuma kriksīti!!! :)

5. Vissliktākā ēdienreize, kāda jums jebkad bijusi?
Kad strādāju Rīgas Fondu biržā, priekšnieks svinēja savu stāšanās amatā gadadienu un aizveda mūs uz smalkas viesnīcas restorānu Rīgas centrā... tas bija... kā lai to labāk pasaka- ļoti negaršīgi. Bez komentāriem.

6. Ko jūs gatavotu, ja šī ēdienreize būtu jūsu pirmais randiņš?
Vai drīkst par šo jautājumu vēl padomāt? Man nav ne jausmas... Droši vien ņemtu vērā, ar ko man ir šis randiņš :) :)

7. Kuram slavenam cilvēkam jūs gribētu pagatavot maltīti?
Laikam tādu risku es neuzņemtos. Es negribētu slavenam gatavot, ja mani piespiestu, tad gatavotu! :)

8. Pavārgrāmata, kas atstājusi uz jums vislielāko iespaidu?
Noteikti tāda vēl būs!

9. Ko jūs vēlētos ēst pēdējās vakariņās?
Gribētu būt tādā formā, lai varētu tās sagatavot, jo ēšana man citreiz pat neliekas tik aizraujoša kā pats gatavošanas process.

10. Kurš no bērnības ēdieniem visvairāk palicis prātā?
Tā kā mana bērnība bija laikos, kad neko īpaši nevarēja dabūt, tad atceros, ka opis nāca no darba un no kaut kurienes bija sadabūjis cieti žāvētu desu, dateles un bezē cepumus! Tās ir manas bērnības garšas un nevis kaut kas gatavots un bez šaubām garšīgs! :)

11. Visdīvainākais ēdiens, ko jebkad esat ēdis?
Vācijā ēdu zaļu kartupeli, kurš kaut kādas ķimijas rezultātā ar liķieri bija kļuvis par saldo ēdienu. Nebija nemaz slikti!

12. Veģetārisms – laba doma vai traka ideja?
Kad Latvija tikko bija kļuvusi neatkarīga, bija visādas krīzes un veikalos vēl nekā nebija un naudas arī nebija, ēdu pārsvarā zaļi ceptus kartupeļus ar kečupu. Vai biju veģetāriete? :DDD Ja kāds to sauc par IDEJU, cienu, ja kāds tā jūtas labāk- arī labi! Galu galā, tā ir katra izvēle.

13. Kas ir labākā/sliktākā lieta latviešu virtuvē?
Es pat īsti nezinu, kas ir latviešu virtuve- karbonāde ar kāpostiem vai skābputra? Slikti, ka bieži esam konservatīvi, maz lietojam garšvielas, zaļumus. No otras puses -ja kāds kaut ko uzzinājis un apostījis gaisu kaut kur ārpusē, bieži kļūst par snobu... Labā ziņa, ka viss mainās uz labo pusi, vismaz man tā šķiet.



Tāds man ekskursija pagātnē un pārdomas par dzīvi sanāca... Kā domājat jūs?

Šeit var palasīt, kādas atbildes uz 13 jautājumiem ir sanākušas Anitai.

Te var lasīt Ilzes no Absolūts ēd domas. Te Unas viedokļi no Laimīgs cilvēks paēdis cilvēks.

Komentāri

Anonīms teica…
Nu cien. blogeri, sāc iziet pasaulē, jeb sen jau esi izgājis.......
Aija Elliņa teica…
:) :) tā pasaule jau vairs nav liela... :)
Irēna teica…
Lasīju ar lielu interesi1
Anita teica…
Nu cik laba doma bija, lasu un priecājos! Ļoti interesanti.
Aija Elliņa teica…
Jā, man arī patika padomāt atbildes!

Vēlreiz paldies Signim par ideju!
Antra teica…
Tiešām interesanti jautājumi :) Par dažiem pat nebiju pati aizdomājusies. Tagad lasot Tavas atbildes, mēģināju padomāt savas atbildes.
Hmm... a ko tas anonīms ar savu komentāru gribēja teikt?
Aija Elliņa teica…
Antra, Anonīms (jeb mana māmiņa) domāja, ka esmu ievērota kā recepšu rakstītāja savā blogā ne tikai no manām mīļajām ''sekotājām'', bet arī no citiem blogotājiem, piemēram www.signis.lv :) :) :)