Auzu pārslu maizītes ar sēkliņām

Zinu, zinu- katrs, kas paskatīsies uz maizīšu attēlu, jautās: ''Kur tad ir sēkliņas?''. Tā kā mani ģimenes locekļi pirms ēšanas sēkliņas nolasa nost, tad tās es tagad tikai paturu prātā! :)

Recepte no žurnāla Škola Gastronoma Nr.7, 04/2009.

Vajadzēs-

1) 100 ml eļļas (es lietoju vīnogu kauliņu eļļu),
2) 2 ēdamkarotes medus,
3) 1 tējkarote sāls (var mazāk),
4) 400 g ātri vārāmās auzu pārslas (es liku uz pusi ar pilngraudu auzu pārslām),
5) 10 g sauso raugu,
6) 2 glāzes miltu,
7) 100 g ķirbju un saulespuķu sēklu maisījumu.

DARU TĀ

Lielā traukā ieleju 400 ml silta ūdens. Pielieku eļļu un medu. Pakāpeniski, maisot iesijāju miltus, ieberu auzu pārslas, raugu un sāli. Sajaucu mīklu. Ja liekas ļoti mīksta, tad var piebērt vēl kādu karoti, divas miltu.

Pannā ieklāju cepampapīru. Ar slapjām rokām izveidoju 9 apaļas maizītes (receptē minētas 12). Vidiņā iespiežu ar dakšiņu un iekaisu (vai neiekaisu) :))) sēkliņas.

Pannu ar maizītēm apklāju ar dvieli un novietoju vēlams siltā vietā uz minūtēm 30, lai uzbriest!

Receptē teikta-cept 220 grādos, 10-20 minūtes. Bet katrs jau savu cepeškrāsni zina labāk. Es noteikti cepu ilgāk.

Ideāls risinājums, ja mājās beigusies maizīte, bet veikals ciet (tālu, aizputināts utt.) :)))), ja vēl neesat draugos ar maizes cepamo mašīnu, vai arī, ja tāpat gribas sevi palutināt ar mājās ceptām, gardām maizītēm.

Komentāri

Anna teica…
Apsolos pamēģināt...izklausās ātri un labi!
Aija Elliņa teica…
.. un galvenais, kad cepu, bet šodien vēl labas un ēdamas! :)