Šuvējas- amatieres piezīmes :)

Šodien gribēju veltīt rakstiņu adīšanai. Sāku šķirstīt albūmus (tos, kas vēl papīra formā-pirmsdigitālā laikmeta). Un sapratu, ka man jāuzraksta par šūšanu. Ja saskaitītu manis šūtās lietas un adītās, tad šūto lietu noteikti būtu par divām trešdaļām vairāk, nekā adīto.

Sāku kā visas- veikalā neko nopirkt nevarēja, gribējās atšķirties no citām, parādījās pirmās Burdas. Šajā bilžu kolāžā ir redzama tikai neliela daļa no manis sašūtā- neskaitāmas blūzītes, svārki, bikses nemaz nav iemūžinātas bildēs. Redzami vien pāris izejami tērpi, pāris darba kostīmi un citi sīkumi.

Secinājumi šādi- 1) ja ļoti ļoti gribas šūt, nav par šķērsli tas, ka neesi nekur to mācījies, galu galā tajā pašā Burdā ir lapas ar pamācībām, kā vienu vai otru manipulāciju veikt. 2) Labi, ja mājās ir stūrītis, kur stāvēt tavai šujmašīnai, lai nav ar to rokās jāklīst pa dzīvokli un jāmeklē, kur piemesties, kā tas man ir tagad :)))). 3) Nevaino sašūtās drēbes, ka tās vairs nesēž kā agrāk, paskaties vecās bildes un varbūt pamanīsi atšķirību (te es runāju par sevi un vienīgi par sevi!) :D. 4) Ne vienmēr smalka šujmašīna nodrošina panākumus šajā jomā, visi mani vecie tērpi šūti ar šujmašīnu, kuras lielākais sasniegums bija parasts zig zag dūriens.

Bet, kā jau rakstīju kādu laiku atpakaļ, jaunu tērpu šūšanai ar roku es neatmetu.

Iedvesmas pilnu atlikušās dienas daļu visiem!

Komentāri

Anonīms teica…
galveno tu nepateici, kādos astronomiskos tempos tas tapa un kāDĀ VECUMĀ TU SĀKI ŠO DARBIŅU DARĪT, visi tie desmiti jauko blūzīšu
kuras nav nevienā fotogrāfijā un daudzie kostīmi un kleitiņas, kautkas traks, vajadzētu restaurēt atmiņā
Aija Elliņa teica…
:)))) Jauna un traka biju un gribējās štātēties! :D
Elīna Šimkus teica…
Nu vismaz bildēs no amatierisma - ne miņas :))
Un tā vakarkleita ar šķēlumu un sprādzīti - smalki, smalki...!!!
Madara teica…
skaisti darbiņi :))
man ar tas pats bija, veikalā neko nopirkt, bet atšķirties un ko jaunu gribējās. galīga nemākuļa lūrēju kā to dara mamma un pamazam arī es ar parasto kājminamo no 15 gadu vecuma dabūju gatavas visādas blūzes, kostīmus, vakarkleitas un pat kurtku ādas :D
Aija Elliņa teica…
Nu re, Madara, es jau saku- daudzām tas stāsts ir līdzīgs! :)
Agnese teica…
Nu man atkārās žoklis.....vaaaaa ku smuki...it īpaši tā sarkaā kleita...Un par šujmašīnu trāpīgi teikts-es tik izvelku no kastes un uzlieku uz virtuves galda un kad mazā sāk traucēt -atkal jāliek nost...nu tā gribās viņai patstvīgu vietiņu..bet ceru ka nākotnē tas realizēsies:)
Bet nu tiešām smuki un nepateikšu ka amatiere:)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Agnese! jā, es arī piemetos zēnu istabā, pašuju, atkal visu vācu nost... es arī ceru, ka man nākotnē radīsies kāds kaktiņš savām lietām :))))

Starp citu, par to sarkano vakarkleitu, tas ir interesants stāsts- tā bija Burda ar speciālu pielikumu, ar kāda jauna turku dizainera darbiem, tad nu tapa veselas 2 kleitas, man un draudzenei! :))) tagad tas liekas kaut kas neiedomājams! :))))

Bet nu tagad pa vidu visam ir vēl daudz citu ''projektu'' :D
Madara teica…
man ar pilnīgi uzsiti kāri parakt vecās foto augšā un izvilkt visas kur esmu ar pašas šūdinātām :D
Aija Elliņa teica…
Madara, uz priekšu, gaidu rakstiņu Tavā blogā! :)))
Madara teica…
tik nezinu kā var tās bildes tādāv vienotā kopīgā kolāžā uztaisīt? tur kāda speciāla programma?
Aija Elliņa teica…
Madara, es lietoju to pašu Picasa programmu, ko var ātri, ērti un bez maksas novilkt no interneta, jo visādi fotošopi man ir par sarežģītu :))))). Picasā arī ''pielaboju'' bildes, ja nepieciešams. Laines blogā kādreiz bija izsmeļošs rakstiņš par šo.
Madara teica…
un kur tādu var atrast lai novilktu?
Madara teica…
jā atradu, ceru ka mans kas izdosies :D
Aija Elliņa teica…
tajā pašā blogger.com, kurā mēs pārsvarā visas rosamies, man ik pa laikam izlec kāda reklāma, bet var google.lv ierakstīt Picasa un atradīsi noteikti! :)
Aija Elliņa teica…
Madara, noteikti izdosies! :)
Madara teica…
nu kaut kas izdevās gan :D
Antra teica…
O jā! šitā kopā saliekot visa dzīve paskrēja garām! :D Un tā raibā vasaras kleitiņa! Ak dies! Tev arī ticis gabals no 30m baķa :D Tiešām biju aizmirsusi, ka Tev arī tika! Un sarkanā vakarkleita... atceros kā gatavojies biržas ballei... Eh... kādas bijām jaunas un skaistas... tagad tikai skaistas :D :D :D Ko neieliki mūsu paŗis vasaras formas bikses ar zapīša spārniem sānos? :D Tā tik bija uzdrošināšanās!!!
Aija Elliņa teica…
Zini, neatradu citas bildes, man visi albūmi sākas tieši no sarkanās vakarkleitas, nu, protams, bērnības bilžu ir daudz, bet tādi tīņu gadi galīgi nav... nezinu, kāpēc tā...
Biene teica…
Skaisti un man arī uzjundīja tīņu gadu atmiņas, kad uz balli jāiet un iepriekš no kaut kā jāsašuj sev apģērbs.Mums bija iespēja kombinātā apgūt šuvējas motoristes darbu, bet pasniedzēja bija ļoti jauka un mēs tiešām daudz mācījāmies nevis tikkai sēdējām kombinātā pie taisno vīļu dragāšanas.Tik tagad kaut kā vienmēr vairāk velk uz adīšanu....
Aija Elliņa teica…
Jā, Biene, man jau tāpat tagad ar to adīšanu... jo, ja ir vairāk pienākumu, tad vieglāk ir tā ātri piesēst, aši- čik čik paadīt, nolikt malā, tad paņemt atkal... vismaz es sev tā izskaidroju to, ka tagad vairāk adās, nevis šujās :)
Anna teica…
Apbrīnoju sievietes, kas aizraujas ar šūšanu...man tas šķiet nesasniedzams tālums...
Aija Elliņa teica…
Anna, vai tad Tavi dievīgie Ziemassvētku zābaciņi nebija šūti? Jeb Tu gribi teikt, ka tos ar rokām šuvi?