Ko nu?

Jā, nu gan es esmu sprukās! Mans mazākais puika katru otro dienu man prasa: ''Mamma, aiziesim kādreiz divatā pamakšķerēt?'' :)))))) Varbūt ģimenēs, kurās tētis makšķerē un tā ir aktuāla tēma, tas būtu normāli, bet pie mums par makšķerēšanu tā īpaši neviens nerunā un nedomā... Un kāpēc tieši mani bērns ir izvēlējies par potenciālo makšķerēšanas biedru?

Ir tapis pat zīmējums, kas ir pielīmēts pie bērnistabas skapīša, tajā ir attēlots Rihards ar mammu, kas makšķerē! :)))))

Vai tiešām man būs jāmācās makšķerēt?

Komentāri

Agnese teica…
Hihi...bet tu zini-man patīk makšķerēt(ar vienu nosacījumu-ka ķerās:D )
Aija Elliņa teica…
Starp citu, kad man bija kādi 7 gadi, mēs ar vecākiem braucām ceļojumā uz Karēliju un tur es makšķerēju! Agnese, un kā tur ķērās!!! :)))))
Anonīms teica…
nu ko, jāgādā makšķeres un jāizvēlas makšķerēšanas vietu, lai ķerās!
Agnese teica…
Nu no manas pieredzes vislabāk ķerās ezerā, bet nu tās tādas kaķu zivtiņas vai zupai un jā-uz maizes es ķeru :) Pagājušovasar iepatikās spiningot, tik nekā nenospiningoju:D
Aija Elliņa teica…
Kas te tik neatklājas, Agnese pat spiningot māk! :)
Es agrāk vīram mūždien draudēju, ka iešu mušiņmakšķerēšanas kursos, bet tad kaut kā norimu... :))))))
Agnese teica…
Nu re-vajadzētu draudus piepildīt :D
Makšķerēšana tak tā relaksē:)
Inese teica…
jūtu Tev līdz...
Man gan kaut kā noveicās, ka pēc 3 gadu vecuma dēls ir tēva ziņā un kaut arī tēvs nekāds pikšķernieks nav, vienreiz tomēr bērnu uz copi aizveda, tagad nu bērns sapņo par to nākamo reizi. Bet, paldies Dievam, mani pat neplāno līdzi ņemt :D
Aija Elliņa teica…
:))) Inese, labais :) Zini, baidos, ka šitais mazais Nato ģenerālis (es viņu tā saucu, jo piedzima Nato samita laikā) mani arī piespiedīs sākt makšķerēt! :))) Jo viņš, ja ar savu strēlnieka mērķtiecīgo raksturu ko ir izdomājis, tad tā tam būs būt! :)
Irēna teica…
nav ko brīnīties, Tavi bērni zina, ka mamma spēj visu! Varbūt Tev pagaidām jāizdomā kāda makšķerēšanas spēle?
Aija Elliņa teica…
Jāuzšuj nevis autotrase, bet makšķerēšanas baseiniņš :))))
NiPa teica…
:)Jā,šī lieta ir aktuāla arī mūsu ģimenē.Draugi manam puišelim(6 gadi)uzdāvināja makšķeri.Tētis mums ir tālbraucējs un reti kad mājās,tādēļ makšķerēt jādodas man.Pagājušo vasaru pat bridu gar Ventmalu,lai nokļūtu pie ūdens,protams neko nenoķērām.Ko tik bērnu dēļ neizdarīsi:)
Aija Elliņa teica…
NiPa, draugi labie, ne? labu jau arī domāja, bet tad būtu paši veduši bērnu makšķerēt! :))))
Klau, man tak tagad būs kam prasīt padomu, kas un kā!
Agnese, NiPa, Inese- katra pa reizītei ir makšķerējušas! :)))))
Antra teica…
Ak Dies! Cik labi, ka man neviens neliek makšķerēt!!! Tu taču zini kā man gāja, kad Tavs tēvs lika paņemt rokās tikko izvilktu breksi! :D :D :D
Inese teica…
ni, ni - mani gan svītro ārā no šī saraksta :D Es sava bērna dēļ biju tik spējīga sapirkt plastmasas makšķeres un zivis ar magnētiņiem - ar tām nu gan abi kopā esam pavadījuši n-tās stundas makšķerējot vannā :).
Man jau no domas vien, ka zivij kaut kur ieduras ass āķis, baisi paliek - medības un makšķerēšana kā hobiji man nav saprotami un pieņemami...
Aija Elliņa teica…
Vai, ko tik te nevar atcerēties, kas tik nav bijis! :))))

Labi, Inese, liekam Tev mieru!

nu man jau arī tārpiņa nogalināšana liekas briesmīga, nevajag jau nemaz līdz zivij tikt! :)

Bet kas man liekas visbriesmīgākais- tie, kas ķer zivis prieka pēc un pēc tam met atpakaļ... es saprotu- pārtikas ķēde un kas tur vēl, jāēd ir, bet vienkārši prieka pēc ķert un sadurtu mest atpakaļ... nu piedodiet!

Nu re, gandrīz eksistenciālas pārdomas raisās! :)
Madara teica…
oi, man gan patīk mašķerēt. bērnībā to vien darīju kā ar savu bambuseni ventas krastā kazragus un mailītes ķēru :D es jau gaidu kad manējie rakari paaugies un varēs sēdēt kopā un zivteles tvarstīt :D
Aija Elliņa teica…
Nu re, Madara pievienojas makšķernieču pulciņam! :))))
Anonīms teica…
Aija, uztaisi viņam istabas dīķīti. Zivis no filca un sintepona, vederā mazu magnētiņu un aiziet! Lai puika makšķerē. :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Kāmju mamma, tiešām padomāšu par to! :)
Diāna teica…
Par makšķerēšanu man sevišķi nav ko teikt, bērnībā arī mēģināju, kādu laiku vīrs makšķerēja un visas tamlīdzīgās veču lietas es atstāju viņa ziņā, bet man ir komentārs par zīmējumu - man ļoti patīk, kā Rihards visiem burtiem bumbiņas galos zīmē. Kur viņš tā samācījies?
Aija Elliņa teica…
Diāna, kā parasti, no lielā brāļa. Jo Kristians tikko bija uzzīmējis zīmējumu, gan ar citu tematiku un parakstījis Kristians ar šitādām bumbiņām galos. Rihards arī uzreiz uzrakstīja savu vārdu un arī ar bumbiņām :))))))))
Anna teica…
Aiziet makšķerēt, Aija! Feina ideja Kāmju mammai...Var gan arī ātrāku variantu, ja dikti vajag uzreiz to zivi ķert-izgriezt no kartona zivteles, mutītes vietā uzlikt metāla papīra saspraudes un ķert ar diega galam piesietu, pielīmētu magnētiņu...tas kamēr mamma zivtiņas šuj!
Aija Elliņa teica…
Super ideja, Anna, paldies! :))))
Inga teica…
Aija, kad puika paaugsies,ja vēl tad makšķerēšana būs aktuāla- iedāvini makšķernieka enciklopēdiju.:))
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inga! :) Būs jādāvina drīz, jo lielākais puika tagad sāk lasīt un galvenais, ka viņam tā lieta patīk, tad viņš lasa brālim priekšā :), tad nu varētu divus zaķus noķert- vien mācītos lasīt un otrs uzzinātu par makšķerēšanu! :))))))