Kad mēs mazgāsim traukus?

Ja Kristians vakar vakarā pajautāja man: ''Mamma, vai tu varētu man iemācīt mazgāt traukus?'', tad man bija jāsaprot, ka tas nav jautāts tāpat vien... Šis jautājums tiks aktualizēts vēl un vēl, vairākas reizes pēc kārtas, tiks prasīts arī: ''Kad jau radīsies tie netīrie trauki?'' :))))

Tad nu vakar vakarā tika apsolīts, ka nemazgāsim vakariņu traukus, uzkrāsim tos un no rīta ar jaunu sparu metīsimies trauku mazgāšanā, jo vakar vakarā jutos tik vīrusa salauzta, ka kopīgas izdarības ar bērniem nebija ne prātā! :D

Nu lūk- rezultāts, jaunekļi darbojas, viens mazgā traukus, otrs palīdz noslaucīt un man parādās cerība, ka aug jauna paaudze, kurai liksies pašsaprotami palīdzēt sievām (draudzenēm, mammām) parosīties virtuvē!

Un mūsu- pieaugušo uzdevums ir neatbaidīt viņos vēlmi palīdzēt, jo vienmēr jau pašiem sanāk ātrāk, veiklāk utt. Bet man, atklāti sakot, ir vienalga, ka drēbes būs slapjas, vai grīda nolaistīta... priekš tam ir citas drēbes un grīdaslupata. :)

Vēlu visiem daudz pacietības! :)

Komentāri

Una teica…
Vareni!!!! Manai meitai vēlme mazgāt traukus jau ir aiz muguras!
Aija Elliņa teica…
Nu ja, Una, es jau par to arī runāju... nedomāju, ka būdami lielāki vai tīņi viņi metīsies man palīgā mājas darbos :)))))) Jāizmanto moments un jāļauj darboties!
Forši!:))
Jā,Aija,galvenais, lai paši vecāki bērnos neiznīcina šīs patiesās vēlmes pēc darbiņiem!
Aija Elliņa teica…
Tieši tā, Inese! :)
Anonīms teica…
Pilnīgi piekrītu Tev par to entuziasma neapslāpēšanu. Tikai kā šo vēlmi noturēt pēc iespējas ilgāk?... :c)
Un vēl šai sakarā man liekas svarīgi tādus mājas darbiņus nepārvērst par kabatas naudas pelnīšanas veidu, jo, manuprāt, katram mājās ir jābūt obligāti (bez samaksas) veicamajiem darbiņiem.
Un visbeidzot ir forši, ja mājas darbiņus var nedalīt "sieviešu" un "vīriešu" darbos, kur gan Tev, Aija (un man arī pagaidām), nav izvēles - puiši vien apkārt! :c)
Aija Elliņa teica…
Jā, Liki, tādā vīrišķīgā pasaulē mēs dzīvojam! :D
Lai darbojas, kamēr ir patikšana, gan jau, ja izaugs un būs ko tādu darījuši bērnībā, tad cerams arī lieli nebēgs no palīdzēšanas jebkādā jomā.
Anonīms teica…
mani mīļie mazdēliņi, lai tik darbojās, un ja nu nepazudīs šī vēlēšanās ar gadiem. Tā taču arī var būt
Aija Elliņa teica…
Varbūt būs tik čakli kā vecvectētiņš Jānis :))))), viņš gan vairāk uz tiem ''vīriešu'' darbiem bija :))) Bet toreiz jau laikam nebija pieņemts vīriešiem maisīties pa virtuvi?!
Diāna teica…
Man ļoti, ļoti patīk Tavas mammas komentāri, jo es pilnīgi tos pašus vārdus varu iztēloties savas mammas mutē, jo viņa teiktu tāpat. Uzreiz tāda ļoti mājīga, iepriecinoša sajūta.
Anonīms teica…
Cik mīļas bildes un tik sirsnīgi pati esi to visu uzrakstījusi :) Lai nenoslāpst radošums un idejas puišos :) savukārt Tev - veseļojies!
Anna
Aija Elliņa teica…
Paldies, Diāna, mammas paliek mammas, vai ne? :)

Paldies, Anna! :)
Antra teica…
Jā... maniem puikām jau sen aiz muguras entuziasms pašiem mazgāt traukus! :( Lielais purpina- kāpēc vienmēr man tas jādara. Mazais vienmēr izliekas- oj! nepamanīju! oj! nepaspēju! vai vēl kaut kas... :D Tiešām atliek tikai cerēt, ka tā tas Tev paliks mūžīgi mūžos ;)
Aija Elliņa teica…
Antra, es gan vairāk ceru uz trauku mazgājamo mašīnu pēc kāda laika :D, bet pie tās jau arī var strīdēties, kurš neielika un kurš neizņēma traukus :))))))