''Minka nāk'' un jaunas atklāsmes

Šodien, izmantojot laiku, kad abi bērni ir bērnu dārzā, aizbraucu uz Rīgu apskatīt divas izstādes. Pirmā bija Mākslas muzejā- Minka nāk. Jāsaka, ka atkal pievīlos izstādes apjomos, jo tā ir Mazajā zālē un izstādīto darbu bija gaužām maz. Un kaut kā nepameta sajūta, ka latviešu mākslinieki īpaši tos Minkas nemīl... bet tas, protams, tikai mans subjektīvais viedoklis.

Visizteiksmīgākais, bez šaubām, ir šis fotogrāfijā redzamais Minka, viņš ir arī uz izstādes plakāta.

Atklāju arī priekš sevis ko jaunu- mākslinieku Josifu Elgurtu, par kuru tiešām neko nebiju līdz šim dzirdējusi. Mākslinieka divas grafikas mani apbūra ar savu īpašo noskaņu. Pameklēju internetā un atradu interesantus faktus par šo mākslinieku un cita starpā arī tādu, ka viņš savus mākslas darbus veidojis pats, neko neuzticot citiem, tādēļ izstādēs skatāmās gravīras ir uzskatāmas par īpaši vērtīgām.



Otra vieta, kuru apmeklēju bija galerija Antonija. Tajā apskatāma Kristīnes Luīzes Avotiņas personālizstāde.

Lūk tāda man izdevās diena! :)

Komentāri

Inga teica…
Jauks minka:)) Paldies par ieskatu divās interesantās izstādēs!
Anonīms teica…
Malacītis, jauki pavadīta diena un arī mēs kaut ko uzzinām par jaunumiem
Aija Elliņa teica…
Lūdzu, Inga! :) Starp citu, man ienāca prātā- izstādē garderobē bija mamma ar diviem mazuļiem, ģērba viņus un teica: "Nu MInkas, redzējāt, tagad iesim uz spēļu laukumu!'' :))))) Mazajiem kultūras pasākums! :)))))
Inese teica…
tur ar tiem minkām tiešām tik bēdīgi? Saki, ka nav vērts iet...
Nez vai mani ar manu Minkukarali tur laistu iekšā, ja es teiktu, ka es te ar minku nāku :)? Ka tik mans Minkāns neizrādītos vienīgais vērtīgais eksemplārs izstādē :o)
Aija Elliņa teica…
Minkāns izrādītos visvērtīgākais, par to es nešaubos! :)))))
Nē, Inese, zini mani nošokēja tiešām tas izstādītes lielums, jo gāju pa ielu, ieraudzīju plakātu ar superīgo Minku. O, domāju, jāiet! Iegāju, samaksāju 1.50 un ieraudzīgu dažus eksponātus... nu kaut kā tā... Bet ja ir doma vēl pabaudīt arī pamatekspozīciju, tad noteikti jāiet. Vēl tur ir kāda krievu fotogrāfa melnbaltas fotogrāfijas, tā, ka nav jau tā, ka nav ko redzēt! :)
Inese teica…
nu nē, ja mani iekārdina ar minkām, tad nekāda augstā māksla vairs nevar novērst vilšanos, ka to minku tik maz :( Tā ka gaidīšu citu, vērtīgāku pasākumu :)))