Lai brošiņa nokļūtu ciemos ''dzīva''

Kad mēs braucam ciemos, tad valda zināms juceklis- jāpaņem līdzi kaut kādi ciema kukuļi, jāsavāc bērnu lietas, kādu mantu vēl līdzi, kādus mājas apavus, ziemā plānākas mājas bikses. Bērni sazīmējuši zīmējumus, tos nedrīkst saburzīt, visi skraida, satraucās... labi, ka tas laiks aiz muguras, kad, dodoties ceļojumā, bija jāņem līdzi arī pamperi, rezerves drēbes, 2 ratus un mūsu mantas aizņēma visu VW Passat Variant aizmugures universāļa bagāžnieku :)))))).

Un kurš padomās par vakar uztaisītās brošiņas veiksmīgu nogādāšanu Rīgā? Es padomāju! :)

Paldies Zanei par ideju izmantot burciņu skaista trauciņa veidošanā. Man ir mazliet vienkāršāks un ne tik krāšņs iznākums, bet doma jau bija tikai izveidot transportējamo trauciņu brošiņai.

Izmantoju divus audumus un lentīti no brošiņas veidošanas un pielīmēju visu pie burciņas ar karsto līmi.

Brošiņa gatava ceļojumam!

Jaukas un mierīgas visiem brīvdienas!

Komentāri

Irēna teica…
man prieks, ka konkursa idejas jau tiek izmantotas!!:))
Inga teica…
:)) Ak, Aija! :))) Tu tā koši uzzīmēji to braukšanu ciemos! Nu apmēram kā man senāk bija:)) Jā, mantu diviem puikiem vajag daudz, ja uz dienu, vai divām ciemos brauc! :)))
Brošiņai jauks aizsargtērps! :))))
Veiksmīgi izciemoties! :)))
Aija Elliņa teica…
Irēna, tādas idejas IR jāizmanto! :))))

Inga, nekas netika izpušķots, tieši tā arī viss notiek! :D
Paldies! :)
Inese teica…
dikti skaists noformējums - gan jau ka tās arī paliks kā pastāvīgās mājas brošiņai :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, ceru, ka tā arī būs! :)
Anonīms teica…
ak jūs mani mīļie, lai jauks ceļojums un jauka brīvdiena un brošiņa ir drošībā, lai puisīšiem labs garastāvoklis
oma
Zane teica…
Nu redz cik viegli vienkāršas lietas- burciņas var pārvērst skaistās lietās...Aija, tev tiešām skaisti sanācis :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Zane, par ideju!!! Domāju, ka šī nebūs mana pēdējā burciņa :)
SiStro teica…
Šādu brošas mājiņu nebiju redzējusi! Ļoti feina pati ideja un šis krāsainais izpildījums - es pat teiktu komplekts! :)
Aija Elliņa teica…
Paldies, Sintija! Tieši tā arī beigās sanāk, ka tapa komplekts! :)