Vai redzat ko līdzīgu caur savas istabas logu?

... mazliet jau spocīgi gan ir, bet fascinējoši!

Komentāri

Irēna teica…
JA!!! Es arī pirms pusstundas ieraudzīju to milzu šķīvi debesīs virs kaimiņu mājas... iespaidīgi!
Linda teica…
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Madara teica…
Cik smuks mēnesis. Man jau šie pilnmēnešu laiku ļoti tīk :)))
Sixspārne teica…
Mums arī ir tik pat spožs mēnestiņš logā, bet - ak vai! Kā man šajās pirms un pēc pilnmēness naktīs neguļās. Mostos ik pēc stundas augšā, murgoju. Tāds nerātns tas mūsu puses mēnestiņš. :)
Aija Elliņa teica…
Jā, kā nu kurš to izjūt, cits nemaz neizjūt...

Sixpārne, gribas palidot apkārt? :D
Man arī ir tendence mosties un domāt, piemēram, par remontu mājās vai tamlīdzīgām dumībām! :)))))

Bet ir ir, smuks, ne aci atraut! :)
Irēna teica…
Cik jauki, ka vēl kāds mokās ar negulēšanu šai periodā..:))
Inese teica…
es laikam esmu no laimīgajiem, kas tikai prieku vien izjūt, skatoties uz vienmēr smaidīgo mēnestiņu :)
Man gan no apkārtējiem neviens netic, ka mēnestiņam ir sejiņa, bet ko lai es daru, ja es to redzu :D un man tā patīk, es parasti pasmaidu tam pretī (bērnībā atceros lasīju teiku par meiteni, kas uzrauta uz mēness, jo mēdījās un citādi ākstījās pret to, toreiz vēl nodomāju, man gan tas nedraud, jo es mēnestiņam uzsmaidu un reizēm arī pasaku, cik tas skaists :D)
Aija Elliņa teica…
Tam gan es piekrītu, ka mēnestiņam ir sejiņa! :)
Nu man jau arī patīk viņš! :)
Antra teica…
Jā... šitā milzu bumba ir aiz mana loga... tieši kur guļu... un spiežās cauri aizkariem! Fascinējoši! Pie tam šajās skaidrajās aukstajās naktīs! Bet par to, ks uz mēness redzams... es ar redzu nerātno meiču ar nēšiem no latviešu pasakas :D
Aija Elliņa teica…
Vakar Rihards ienāca lielajā istabā un savas istabas durvis ar lielu švunku aiztaisīja ciet, es pabrīnījos.... viņš teica- es negribu to milzīgo mēnesi redzēt!!! :)))))
Anonīms teica…
es arī redzu acis un degunu un muti, fascinējošs skats un vēl egles zars