... ja svinēt, tad svinēt!

Labi, labi- mēs arī esam padevušies Valentīndienas masu psihozei un uzcepuši kūku! Vai arī- jebkurš iemesls labs, lai ceptu kūku! :)))

Recepte no burkānkūku, kā man liekas, vieglā gala. No 06.01.2010. Ievas mājas.

Vajadzēs-

1) 100 g sviesta vai margarīna,
2) 100 g cukura,
3) 1 lielu burkānu (man pat pusotra),
4) 2 ēdamkarotes krējuma,
5) 1 olu,
6) 1 tējkaroti cepamā pulvera,
7) 200-250 g miltu (es pusi miltu aizstāju ar maltām mandelēm),
8) šķipsniņa sāls,
9) pustējkaroti kanēļa (es beru piparkūku garšvielas).

DARU TĀ

Burkānu sarīvēju uz smalkas rīves virtuves kombainā. Margarīnu vai sviestu saputoju ar cukuru, iemaisu olu, krējumu, sāli un garšvielas. Piesijāju miltus un maltās mandeles, kā arī pieberu cepamo pulveri, iemaisu rīvētos burkānus.

Mīklu lieku ar cepampapīru izklātā formā, tik lielā, lai tā būtu diezgan plānā kārtā (receptē minēti 3 cm).

Cepu labi sakarsētā krāsnī aptuveni pusstundu. Receptē minēts- 180 grādos, bet katram jāpazīst savu krāsni, jo man šādā temperatūrā neizcepas nekas... Gatavību pārbaudu ar koka irbulīti, ja vidū iedurot, neturas klāt mīkla, tad viss kārtībā!

Pārlejam ar pūdercukuru, kas sajaukts ar citrona sulu un ūdeni. Pārkaisam ar krāsainajiem cukura rotājumiem. Šis punkts padara jebkuru kūku manu bērnu acīs ēdamu!

Labu apetīti!

Komentāri

Irēna teica…
čaklā sieviete! pat klepus Tevi nespēj atturēt no rosīšanās virtuvē!!Taviem vīriešiem ir paveicies:))
Aija Elliņa teica…
Paldies! nu kaut kā neērti palika, bērni te zīmē sirsniņas, rosās- nevar taču ignorēt vispārējo noskaņojumu! :)
Anonīms teica…
jāāā, arī man tā baltā virskārta liekās ļoooti vilinoša, sveiciens Valentīndienā, cik labi, ka tik daudz vīriešu mājās
oma
Aija Elliņa teica…
Izrādās mazdēli kaut ko no omas arī mantojuši! :)
spaariite teica…
bet ir taču jauki ka var iepriecināt savus mīļos! Mīļu valentīndienu!!
Inese teica…
malacīši - ko vaig, to vaig, kūku nekad nav par daudz (nezinu, kuram tas vairāk piestāvētu Pūkam vai Karlsonam???) :D
Elīna Šimkus teica…
Hehe - mēs šodien gandrīz uz viena kulinārā viļņa :)
Es ilgi svārstījos, ko cept - burkānkūku vai braunijus...! Abas vienādi iecienītas. Šoreiz tomēr vinnēja brauniji...draugs palīdzēja izdarīt izvēli!
Bet, redz', Tavā blogā pie burkānkūkas vismaz acis izdevās pamielot!
Ļoti tematiski un ņammīgi :))
Aija Elliņa teica…
... un galvenais, ka jau pie tāpat sasmērētā virtuves kombaina, sarīvējām burkānus riktīgi daudz un saēdāmies arī veselīgus salātus ar mārrutkiem, ķiplokiem u.c.(gripas profilaksei) :D
Paldies visām meitenēm par jaukajiem komentāriem! :)
Anna teica…
Urrrā! Kūkām nekad nav nepareizas dienas! Aija, tā tik turēt!
Antra teica…
Tā kā Tavas kūkas forma ir sirds formā, tad šādu sirsnīgo noskaņojumu vari radīt katru reizi! :) Un katru reizi var būt sirsniņdiena :D
Aija Elliņa teica…
Tā arī ir, ja uzspiedīsi etiķeti Kūkas, tad tur katra otrā būs sirds formā vai apaļa, jo man citu kūku formu nav! :)))))
Agnese teica…
MMMMM ku garšīgi izskatās-būs man ar vienreiz jāsaņemās un burkānkūka jāuzcep:)
Aija Elliņa teica…
Noteikti, Agnese, nekā grūta tur nav! Un pievienotā vērtība burkāna izskatā man liekas, visu padara vēl jaukāku! :)