Kur ir tā enerģijas uzpildes stacija?

Nemaz nedomājiet, ka mēs putenī un vējā sēžam uz krāsns (jo tāda mums nemaz nav!), mēs darbojamies! :) Pareizāk sakot, Kristians darbojas, es brīnos, ko var visu laiku rosīties! :) Pie sevis priecājos, protams, jo neviens no šiem darbiem nav prasījis manu līdzdarbošanos!

Tātad, kā redzat, es jau esmu sirsniņdienas noskaņās, jo pirmo dāvanu jau esmu saņēmusi! Kad izbrīnīta iesaucos, kā var tādu skaistu sirdi uztaisīt, Kristians man atbildēja: ''Man Ingūna (audzinātāja) iemācīja!''. Vēsā mierā!

Protams, tapa sirsniņa arī mazajam brālim dāvanā.

Ir uzzīmēts arī ciparu zīmējums abstraktā stilā.

Otra darba puse tika papildināta ar matemātiskiem vingrinājumiem.

Tapa arī kāda ainava, aplicējot krāsaino papīru uz A4 lapas.

To ieraugot, arī mazais brālis steidzās veidot līdzīgu darbu! Starp citu, tie dzeltenie, tie ir eņģeļi!
Riharda eņģelis sēž tieši koka galotnē!


Visbeidzot man tika pasniegts šis objekts-

ar tekstu: "Mamma, tev tagad ir laptops, es uztaisīju!''. :D

Varat iedomāties, cik es biju pārsteigta, kad apmēram 20.15 vakarā mans bērns paziņoja: ''Mammu, man gribas uztaisīt kādu projektu...'' :D :D :D

Komentāri

Inga teica…
Līdz gulēt iešanai paspēs uztaisīt vēl vismaz divus projektus:D Tā vismaz pēc bildēm spriežot izskatās:)))
Anonīms teica…
kādi malacīši puisīši, kāda Ričam skola un cik veiksmīgi viņš to visu atdarina, nu var tikai pabrīnīties, nu tik ķerieties klāt pie projektiem
oma
Aija Elliņa teica…
Inga un modīsies ar vārdiem- mammu, uztaisīsim šodien kādu projektu!? :)))))

Jā, Riča ir mazais kopētājs :)
Irēna teica…
superkomanda tavās mājās!!
Daiga teica…
smiekli gandrīz līdz asarām - forši :D
Inese teica…
feini darbiņi :))

Sirsniņas atceros no savas bērnības, manai mammai kādā atvilknē tāda bij :), atceros, ka melnbalta :)))
Par laptopu - arī mans puika savulaik dikti daudz tādus taisīja - un patiešām smalki ar visu ekrānu un klaviatūru. Jā, izrādās, arī manējais kaut ko tomēr ir darījis, es te viņu iepriekš tā nepamatoti esmu "aizvainojusi" :)))
Laine teica…
Es nevaru! Es tik fanoju par tavu puiku kreativitāti un klusībā ceru, ka pavisam drīz arī man mazās roķeles taisīt tādas sirsniņas! Par aplikācijām - vienkārši super! Malači bračkas!
Zkss teica…
Vai, cik mīļi!!!!
Atceros, ka mana meita arī tajā vecumā sāka taisīt visādus darbiņus. Un tā līdz gadiem 11. Diendienā :D.

Ā, riktīgi labais ar tiem cipariem!!!!!
Aija Elliņa teica…
Paldies, mīļās, visām par labiem vārdiem!
Man jāsaka liels paldies arī audzinātājām, jo ir jau Kristians no tiem bērniem, kam patīk visādi darboties, bet viņas arī ir riktīgas sava darba fanātiķes! Es saprotu, ka pati mājās nekad tik daudz ko nevarētu parādīt bērnam priekšā...

Zkss, es jau nevaru iedomāties, kas te tiks saražots līdz nākamajais piektdienai, kamēr dzīvosies pa māju līdz ārsta apmeklējumam, bet Tu jau saki, ka šis viss turpināsies līdz gadiem 11 :))))))))

Laine, nekur nepaliks, darbosies uz nebēdu, mēs tak jau lieli- visiem pats stāsta, ka viņam jau 6 gadi! :))))
Zkss teica…
Nu puikām droši vien tas ātrāk pāriet :) Ap gadiem 7-8-9 gan jau ka ieliksies galdniecības darbos, vai elektroniku sāks pētīt, vai auto uzbūvi un varbūt sāks ķīlēt kādu BMXveidīgukautko....:)) 10 gados atstieps izgrebtu karoti no skolas :D un 11 gados piedāvās salabot virtuves skapīša durtiņas.... 14 gados pratīs pats "saķīlēt" datoru, lai man nav jāmeklē datorspecs, kad būšu kaut ko uzkārusi:D
Es tā vismaz ceru, ka tā tas notiek ar puikiem :D Redz-Tavējais un Inespuika jau pat sāk izgatavot laptopus....
Aija Elliņa teica…
Paldies, Zkss, šo ideālo nākotnes ainu mēģināšu paturēt prātā un vizualizēt, lai tā arī būtu! :)))))
Zane teica…
Nu feini! Radoši puikas. Un mums mammām prieks saņemt šādas dāvanas! :)
Aija Elliņa teica…
Protams, Zane, ka mammām prieks! :)