Liecinieku klātbūtnē, svinīgi apsolu...

Ap jauno gadu izstāstīju saviem lasītājiem, ka esmu apņēmusies pabeigt sarkano mohēras jaku, vēl saņēmu pa dažam uzmundrinājumam komentāros (paldies, Diāna) un re, jaka gatava!

Tagad velku ārā no aizmirstības citu nepabeigtu lietu- iesāktu tamborējumu. Bet tas arī būs pēdējais nepabeigtais, jo īstenībā man nav ļoti raksturīgi aizsākt un aizmest prom darbu, ja tā sanāk, tad vienkārši ārdu ārā.

Nu tad, mīļās- publiski paziņoju, ka no nepabeigtas jakas pašlaik top soma! Ceru, ka rezultātu parādīšu jau tuvākajās dienās!

Nedaru šo darbu viena, mana uzticamā palīdze visur klāt... Vai, bet izskatās, ka pašlaik ir bezspēkā saļimusi no pārstrādāšanās.

Bet kā jau čakla rokdarbniece, pat guļot adatu no rokas neizlaiž! :))))))

Darbīgu dienu! :)

Komentāri

Inese teica…
ak, daiļā rokdarbniece :)
Vai tik tu mums nemānies, ka pati visu dari, bet īstenībā ekspluatē savu čaklo kaķenīti :)
Aija Elliņa teica…
Vai, Inese, nu gan pieķēri! :D
būs jāsāk rakstīt blogs minceslietas :)))))
Inga teica…
:))) čaklajai rokdarbniecei pienākas atvaļinājums!:))) tiešām izskatās mazliet pārstrādājusies:))
Aija Elliņa teica…
Inga, es saku, man ir tāds kaķis, kas pārsvarā visu laiku ir redzams šādā pozā :) es nezinu, varbūt viņa visu nakti virtuvē sēž un skatās pa logu, bet pa dienu viņa pārsvarā guļ! :) ā, vakar gan dauzījās ar manām zābaku šņorēm :)
Irēna teica…
nu viņa vienkārši sargā adatas un diegus, lai saimniece nepārstrādājas un pievēršas arī viņai:))
Aija Elliņa teica…
Irēna, precīzi! :D Tas ir mājiens- pietiek strādāt! :)
Inga teica…
Varbūt viņa negrib, ka Tu velc tos zābakus un ej laukā no mājām....:))) Kopā tomēr jautrāk! :)))
Anonīms teica…
Mince jau samācījusies tamborēt, tas ir lieliski, varēs palīdzēt
Aija Elliņa teica…
Inga, šajā situācijā, kad sēžu ar slimiem bērniem mājās, šķiet, ka MInces saka- velc tos zābakus kājās un ejam ārā! :))))