Absolūti nošpikots no Absolūts ēd :)



Jā, acīmredzamais neticamais, bet šādu garšīgu un gaisīgu našķi (bet konkrētāk, 9 gabaliņus) patiešām var uztaisīt no želejas paciņas, želatīna karotes, ūdens un cukura. Paldies, Ilze, par recepti, par visu smalkāk lasiet šeit!

Vien piedodiet par nevienmērīgo pārkaisījumu ar pūdercukuru, sietiņš kaut kur nozudis! :D

Komentāri

Anonīms teica…
kas tas par debessmannā brīnumu, pats lien no ekrāna mutē
oma
Aija Elliņa teica…
tas ir zefīrbrīnums! :)
Irēna teica…
izskatās tik skaisti, ka nevajadzētu noēst...:))
Aija Elliņa teica…
... var, var arī tikai acis priecēt! :D
Ilze Lipska teica…
Absolūti fantastisks našķis, vai ne? ;)
Inga teica…
Izskatās tāds riktīgi kārdinošs! :)))) Un tik smuki rozā! :))
Aija Elliņa teica…
Ilze, labs gan! :)

Jā, Inga, rozā, jo man no zemeņu želejas :)
Elīna Šimkus teica…
Es nemaz nezināju, ka želeju šitā var uzputot :))
Manā virtuvē tas ir kas jauns un nedzirdēts! Es arī līdz šim zefīru esmu gatavojusi no olbaltumiem.
Šo noteikti pamēģināšu!
Izskatās tik ņammīgi!!!
Aija Elliņa teica…
Elīna, es šo izmēģināju, jo man mazliet bail no tiem jēliem olu baltumiem... redz, ka var arī iztikt bez tiem! :)
Ilze Lipska teica…
Man kādreiz bija bail no jēlām olām.. Bet tad, kad sāku aizdomāties - manā mīļajā tiramisu taču arī ir jēlas olas, un piparkūkām glazūrā arī olu baltums..

Bet šis man arī bij atklājums, līdz šim mazliet baidījos sacūkāt želantīnu, jo ja nu tomēr neputojas..? Bet nekā - putojas gan un ļoti labi putojas!
Aija Elliņa teica…
Ilze, man te viena zinātāja stāstīja, ka no jēlām olām neesot jābaidās, jo tās tiekot tur rūpnīcās mazgātas un kas tik tur vēl nedarīts... nu bet man arī laikam veci aizspriedumi darbojas :D

Jā, liekas jocīgi- paņem ūdeni ar piedevām un skaisti saputo, vai ne? :)))))
Ilze Lipska teica…
Jā.. :D aizspriedumi. Man vēl ir viens aizspriedums, ka jēlu gaļu nevar ēst :D Palēnām briestu sadūšoties tikt tam pāri.
Aija Elliņa teica…
:)))) Varbūt arī nevajag?
Ilze Lipska teica…
Vajag, vajag. Trakoti gribas tartarus izmēģināt. :D
Aija Elliņa teica…
nu ja vajag, tad vajag! :)
Antra teica…
Tiešām nekad nevarēju iedomāties, ka pie man tik ārkārtīgi garšojošiem zefīriem var tikt šādā veidā!!! A kā var tikt pie vaniļas zefīra? ;)
Aija Elliņa teica…
Zini, grūti teikt, vai šie Tev garšotu, jo viņi diezgan atšķiras no ''Laimas'', zefīriem, ir tomēr savādāka tā garša, bet man, piemēram, patīk! :)
Sixspārne teica…
Es arī šodien ar šo zefīrbrīnumu savu saimi cienāju! Man kā saldummīlei ļoti garšoja. :)
Aija Elliņa teica…
O jā, Sixspārne, tikko redzēju Tavā blogā... Man liekas, ka saldummīļi šo varēs pielietot visai plaši, man ienāca prātā, ka derētu arī kā kārta kādai kūkai, vai ne?
Sixspārne teica…
Es arī tieši par to pašu iedomājos - par kūku kārtu. :)) Nāksies kādreiz šo ideju realizēt.
Aya teica…
Pārsmieties var! Saskatījos uz rozā "pufelīti" un iegrimu savās nostaļģiskajās atmiņās par konditora mākslu, un cik ļoti sagribējās atkal ko tādu - vienkāršu un gardu. Aizgāju uz veikalu pēc želejas :)
Sāku taisīt, bet tā tak ķīseļa paciņa, ne želeja!!! Nu ko, mums šovakar bija putukrājums ar vafelēm un zemeņu ķīseli :) Bet paldies par IDEJU!
Aija Elliņa teica…
Aya, gadās arī tā, bet ķīselis tak arī laba lieta! :))))
Anonīms teica…
Re Absolūts ēd !

viss te nošpikots , kā nav kauna?
Aija Elliņa teica…
Hei, Anonīms, virsrakstu lasīji un pašu rakstu? Un arīdzan absolūtsēd komentārus (viņu sauc Ilze) lasīji? :) Vai tad kaut kur ir minēts, ka šo ēdienu izgudroja Aija? Tā mēs meitenes darām- nošpikojam viena no otras, tad gatavojma un tad dalamies iespaidos!
Jauku dienu un labu apetīti, Anonīms! :))))